Facebooki reklaamikampaania eesmärgid

Facebooki reklaamikampaania eesmärgid

Teadlikkus  (Awareness)

#1: Bränditeadlikkus

 

Järgnevas artiklis võtame pulkadeks ja selgitame lahti 11 Facebooki reklaami eesmärki ja nende kasutamise võimalust. Peatükid uuenevad üks kord nädalas, hoia silm peal.

 

Allikas: Projektiagentuur

 

Mis on bränditeadlikkus ehk brand awareness?

Seda Facebooki reklaamikampaania eesmärki on üsna lihtne selgitada, kuna seda kasutatakse sihtrühma brändi teadmiste suurendamiseks.

Bränditeadlikkus aitab teie brändi edendamisele ja teie publiku tagasikutsumisele kaasa, kui nad on millestki teie ettevõtte puhul huvitatud.

Kuigi see eesmärk võib lahe tunduda, ei pruugi see teile sobida. Tegelikult näeme, et selle reklaami eesmärgi kasutamine üks suurimaid algajate poolt tehtavaid vigu! (Kohe selgitame rohkem)

Isegi kui teie reklaami eesmärk on bränditeadlikkus, on enam kui tõenäoline, et see ei ole teie eesmärk. (Ärge muretsege, on olemas veel 10 Facebooki reklaamikampaania eesmärki!)

Bränditeadlikkus teeb inimesed teie kaubamärgist rohkem teadlikuks, kuid see ei suurenda klikke, ostusid, opt-in’e või kaasatavust.

 

Millal seda kasutada tuleks?

Isegi kui töötate hämmastavas start-up’is või väikese/keskmise suurusega ettevõttes ja soovite tõesti oma kaubamärgi tuntust suurendada, ÄRGE seda valikut tehke.

See on suurepärane võimalus publiku kasvatamiseks, kuid mitte nii tõhus kui mõned teised kampaania eesmärgid, millest me edaspidi räägime.

See reklaami eesmärk toimib kõige paremini suurte ettevõtete puhul, kes soovivad kasutajaid uuesti oma kaubamärgiga köita.

See toimib, kui sihtrühmale (teie valitud) näidatakse üldist brändi reklaami ja seejärel kuvatakse seda kaubamärgi reklaami korduvalt kõigile postituse vaatajatele.

See sobib hästi suurettevõtetele, kes soovivad oma sihtrühmale meelde jääda, kuid kui teil pole mega-eelarvet, siis on see Facebooki reklaamikampaania lihtsalt luksuskaup.

Selliseid reklaame kasutavad suured kaubamärgid nagu McDonaldsNike ja Coca-Cola. Kui te ei tööta sellise suurusega turunduseelarvega ettevõttes, jätke bränditeadlikkuse valik välja.

Ideaalne

Suurte eelarvetega suurtele kaubamärkidele, mis püüavad oma valdkonnas domineerida

Reklaamivormingud mida kasutada: 

  • Pilt
  • Video
  • Karussell
  • Slaidiseanss

 

#2: Ulatus

Mis see on?

Nagu juba 2018. aastal hästi dokumenteeritud, kogub Facebook oma kasutajate andmeid ja seda eriti siis, kui nad reklaamiga suhestuvad.

Niisiis, kui valite eesmärgi nagu kaasamine, sihib Facebook teie sihtrühma kuuluvaid inimesi, kelle tegevuste ajalugu näitab kaasamist (meeldivaks märkimine, jagamine või kommenteerimine).

Facebooki reklaamihaldur teeb seda kõigi nende eesmärkide puhul, välja arvatud ulatus.

See Facebooki reklaamikampaania sihib KÕIKI teie sihtturul sõltumata sellest, kas nad osalevad, klikivad, ostavad, registreerivad…

…ei ole mingeid piiranguid.

Ulatuse eesmärk on suurepärane, kui soovite saada maksimaalset kuvamiste arvu madalaima hinna eest.

Oluline on meeles pidada, et hoolimata sellest, kui hea on teie reklaam, ei suuna mõned inimesed MITTE KUNAGI rohkem kui ühe sekundi jooksul oma tähelepanu millegile reklaamitaolisele. Kuid ulatuse eesmärgiga kampaania näitab teie reklaami nendele inimestele sellegipoolest.

 

Millal seda tuleks kasutada?

Ulatus on suurepärane eesmärk, kui soovite suurendada oma bränditeadlikkust väikese, eriti spetsiifilise publiku hulgas.

See Facebooki reklaamikampaania eesmärk ei vähenda vaatajaskonna suurust sõltuvalt nende varasematest tegevustest ning on seega heaks lahenduseks niši- ja lokaliseeritud äridele.

 

Kui olete seotud kohaliku või traditsioonilise äriga ja soovite, et kõik teie piirkonnas asuvad inimesed näeksid teie ettevõtte reklaami, siis on ulatus teie jaoks sobiv eesmärk.

See tagab rohkem vaatamisi, kui kohalik prindi või raadioreklaam, lisaks on see odavam ning teil on võimalik (täpsemalt) jälgida selle arengut.

Kasutage ulatust, et suurendada teadlikkust eriti spetsiifilistes sihtrühmades!

 

Ideaalne

Kohalikele ettevõtetele, mis püüavad suurendada bränditeadlikkust nende geograafilistes piirkondades.

Reklaamiformaadid

  • Pilt
  • Video
  • Karussell
  • Slaidiseanss

 

Valik (Consideration)

Kategooria Consideration suunatakse sihtrühma soovitud, konkreetsele tegevusele.

#1: Traffic – liiklus

Mis see on?

Valikut Traffic kasutatakse üksnes külastajate suunamiseks teie reklaamis/postituses osutatud lingile.

Facebook sihib kasutajaid, kes klõpsavad regulaarselt teie sihtrühma ulatuses olevatele linkidele, sõltumata kasutaja tegevusest või selle puudumisest konkreetsel lehel.

Suurem liiklus võib teie ettevõtte veebilehe edendamiseks tunduda hea valik, ent peate teadma, et see tagab ainult tihedama liikluse, kuid mitte suurenenud müügitulemust, kasutajate lisandumist või nende kaasatavust.

Valik Traffic täidab täpselt oma eesmärki, nii et ärge imestage, kui see mõjutab teie lehel kuvatavaid käitumise mõõdikuid, nt põrkemäära, külastuse kestust, väljumismäära ja konversioonimäärasid.

 

Suurenenud liiklus lehel võib olla hea asi, ent samas võib see pidurdada teie kasvu. Lisateavet selle kohta saate lugeda artiklist Is More Traffic Really a Good Thing?“.

Millal tuleks seda kasutada?

Kui müüte, otsite tulemuslikku kasutajate magnetit või uusi registreerimisi, siis ei sobi Traffic Facebooki reklaamikampaaniaks.

Traffic võib küll kuuluda Facebooki Consideration kategooria alla, ent see sobib palju paremini Awareness kategooriasse. Jah, see on suunatud klikkidele, ent see tagab ainult suurema digitaalse teadlikkuse.

Ärge valige antud funktsiooni, kui teie eesmärgiks on liikuvus ja tegevus. Consideration-kategoorias on teisi valikuid, mida saab kasutada nimetatud eesmärkide saavutamiseks.

 

Traffic on suurepärane kampaaniaeesmärk sisuloojatele. Inimeste suunamine väärtusliku sisuga lehele (kui te ei otsi midagi muud) on oivaline viis tutvustada oma brändi uutele inimestele ja positsioneerida ennast eksperdina.

Kui kirjutate blogisid, jagate videoid, lindistate podcast’e või kuvate hämmastavaid visuaale ning soovite suuremat teadlikkust oma veebilehest, on antud valik just teile.

Ideaalne

Sisuloojatele, kes otsivad rohkem lugejaid, vaatajaid ja kuulajaid

Reklaami formaadid

  • Pilt
  • Video
  • Karussellreklaam
  • Slaidiseanss
  • Kogum

 

 

Soovid abi Facebooki reklaamide loomisel? Saada päring tiim@projektiagentuur.ee

Jaga teistega:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •