Graafiline disain
Brändi loome üks alustalasid on visuaalne identiteet- logo, ettevõtte stilistika, sobilik font jne. Meeldejääv, unikaalne ja trendikas logo ning stilistika aitavad luua brändile iseloomu, pakkudes võimalust konkurendist eristuda ning kommunikeerida ettevõtte väärtuseid läbi visuaalse keele. Kui soovid, et sinu klient tunneks su sõnumi ära vaid fondi ja värvi järgi ning eristaks sind konkurentidest tänu tugevale visuaalsele keelele, siis oled just õiges kohas.
Brändi tunnetus on võti
Meie disainer teeb kindlaks, et loodavad visuaalid ärataks veelgi suurema hulga potentsiaalsete klientide tähelepanu ning oleks vastavuses brändi identiteediga. Disainer läheneb väljakutsetele personaalselt, toetudes brändi väärtustele ning identiteedile.
Visuaalne identiteet kui brändi fassaad
Nagu ka muudes elu valdkondades, märkame ka brändide puhul esimesena just välimust. Klient teeb sageli ostuotsuse toetudes just sellele, mida näeb. See tähendab, et sinu klient seisab pidevalt silmitsi otsusega, kas kasutada sinu teenust/ toodet või soosida hoopiski konkurenti. Meie abiga muutuvad ideed teoks-firmagraafika, trükised, pakendid, flaierid, müügimaterjalid jne. Raadio, tele, print või välimeedia - ka siin leiame sobiva lahenduse.

Vaata meie varasemalt tehtud töid
Sotsiaalmeedia kalender veebileht

Minna Marmelaad

Sotsiaalmeedia kujundused

Ajajuhtimise koolitus

Sotsiaalmeedia kalender

Estemploy sotsiaalmeedia

Visiitkaardid

Nöff veebileht 2019
