OSTUKORV
- No products in the cart.
Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses.
Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid ning võitjaid. Et omada konkurentide ees edumaad, peab ettevõtte esindus internetis olema üheaegselt eristuv ja tarbijasõbralik.
Visuaalne identiteet ettevõtte logost kuni kodulehe sisulise ja vormilise ülesehituseni on tänavu tähtsam, kui ei kunagi varem. Inimene on emotsionaalne olend ja kipub otsustama esmamulje põhjal. Hea graafiline disain tõstab ettevõtte usaldusväärsust kordades.
Nii mõnigi tänavune trend sai alguse juba mullu. Sel aastal saab see lihtsalt uueks normaalsuseks. Veebruari algus on viimane aeg vaadata tulevikku ja küsida: milliseid ülesandeid ja väljakutseid pakuvad järgmised kuud graafilistele disaineritele?
Videod ehk liikuva pildi ja heliga sisu on tulnud selleks, et jääda. Facebook, Instagram, TikTok, nimeta ainult – kõik suhtlusmeediaplatvormid pakuvad videosisu loomise võimalust ja seda kasutatakse järjest rohkem. Ka inspiratsiooniportaal Pinterest ja ülemaailmne käsitöökauplus Etsy on osalised videosisu moodi toomises.
Pole ime, et videod, gifid ja animatsioonid koguvad järjest enam populaarsust ka turundajate seas, sest videoga reklaam või postitus saab oluliselt rohkem klõpse. Liikuvus püüab pilke ja annab selgelt ning kiiresti edasi postituse sõnumi.
3D pole uus suund, aga see läheb aastatega aina ägedamaks ja leidlikumaks. See on disainitrend, mis areneb ja muutub koos tehnoloogiaga, tarkvara võimaluste ja riistvara võimekusega.
Seega on 2021 järjekordne 3D disaini aasta. Tänavu kombineeritakse seda peamiselt fotograafia, illustratsiooni ja 2D disainiga. Kuid pole välistatud, et aasta jooksul lisandub uusi võimalusi, mis saavad trendideks alles järgmisel aastal. Aga seda uhkem tunne on olla tänavu innovaatorite seas, või kuidas?
Küsimus, millise planeedi me lastele jätame, on noorte – järgmise tarbijate põlvkonna – seas üha levinum mure.
Vanemad inimesed mäletavad, et 90ndatel tähistasid teise ringi rõivad kandja luuseristaatust edule orienteeritud ühiskonnas. Tänapäeval on taaskasutusriided aga vastutustundliku ehk jätkusuutliku tarbimise ehk ühiskonna edumeelsemasse ossa kuulumise manifesteerimine omal nahal. See on suur ja põhimõtteline muutus.
Ülemaailmselt kasvav teadlikkus jätkusuutliku tarbimise tähtsusest on muutnud ka meie arusaamu pakendamisest ja pakendidisainist. Tarbijad arvestavad rohkem oma sotsiaalse vastutusega ja see laieneb ka pakenditele.
Taaskasutatav või taaskasutusmaterjalidest valmistatud pakendite eelistamine tootedisaini juures ehk positiivne pakendamine ja selle rõhutamine graafilise disainiga on võimalus jääda tarbijatele meelde millegi heaga.
Jätkusuutlikkuse temaatikaga käib kaasas ka suurenenud looduslembus. Moes on idee matkida loodust, loodusliku valgust, pehmeid maalähedasi värve ja toone ning loomulikke üleminekuid värvilahendustes. Loodusvärvide põhiomadused sobivad kõikidele kujundustele mistahes ettevõtlusvaldkonnas, sest see on veel üks võimalus rõhutada oma jätkusuutlikkuse kuvandit. Niisiis on loodusest inspireeritud disain aastal 2021 veel üks oluline graafilise disaini trend.
Emotikonid pole lapsikuse tunnus! Tekstipõhises virtuaalsuhtluses on need kollased kirjavahemärgid jutu tundetoonide edasi andmiseks asendamatud. Seda näitab kasvõi tõik, et Unicode on 2021. aastal kinnitanud rakendamiseks 217 uut emotikoni. Vanad egiptlased rõõmustaks siinkohal, et piltkiri on tagasi.
Igal juhul on 2021. aasta graafilise disaini trend emotikonide kasutamine. Lõbusad ja mängulised emotikonid sobivad ideaalselt tähelepanu äratamiseks ja kui neid nutikalt tarvitada – kasvõi luua piltkirjas lauseid – on tarbija naeratus ja tähelepanu tagatud
Tüdimus 2020 aasta pidevatest muredest paneb inimesi aastal 2021 otsima elust ja ümbritsevast rohkem helgelt värvilist mängulisust. Emotikonikiri on hea võimalus selleks.
Üks hea võimalus haarata inimese tähelepanu, on optilise illusiooni kasutamine kodulehe kujunduses. Kuigi op-kunsti esimene puhang jäi juba 1960ndatesse, pole see silmamoonduste loomine kaotanud oma päevakajalisust tähelepanutõmbajana.
Aasta 2021 graafilise disaini trend on op-kunsti võimaluste kasutamine tarbija tähelepanu püüdmiseks. Kui teie kaubamärgil on mingi seos liikumisega, võib seda graafilise disaini abiga kasutada kodulehel vau-faktorina, mis naelutab vaataja silmad paigale.
Veel üks populaarne graafilise disaini trend 2021. aastal on koomiksiesteetika, oma koomiksitegelaste loomine ja kasutamine kodulehel. Seegi on osa optimismist ja mängilisuse trendist. Oma koomiksitegelane on ideaalne võimalus muuta oma kaubamärk meeldejäävaks, suurepärane vahend atmosfääri loomiseks ja sellena uskumatult multifunktsionaalne. Võite kasutada oma tegelaskuju kodulehel, visiitkaartidel, plakatitel, esitlusmaterjalidel – piiranguid pole.
Metalli imiteerivate efektide kasutamine graafilises disainis hakkas juba mullu muutuma järjest trendikamaks. Tänavu on 3D, esiletõstetud tekstuur, kriimud, läige ja metallitoon üks peamisi trende. Kuid siin ei maksa unustada, mida seostab meie aju erinevate metallidega. Ning just kullal on see õige luksust ja kvaliteeti õhkav omadus, mis ei vea pilgupüüdjana kunagi alt
Järjekordne trend, mis ei kao niipea, on suur in-your-face kiri ja erinevate kirjastiilide kasutamine. Selle tõid uuesti moodi tänavameeleavaldused oma plakatitega, kus sõnum on kirjas suurelt ja rasvaselt.
On tuhandeid kirjastiile, mida protestiplakatist inspireeritud graafilises disainis kasutada. Kombineerides neid julgetelt ja värvilselt, on tähelepanu tagatud.
Uus ja unikaalne trend, mis on väga efektne ja seotud “pehme” minimalistlikku lähenemisega on neomorfism.
Neomorfism on seotud kogu ekraani värviga ja pakub kasutajatele täiesti ainulaadset kogemust. See disain annab tunde, et kodulehe komponendid nagu nupud või kaardid, asuvad tegelikult taustal ja on nähtavad ainult seetõttu, et ulatuvad selle seest välja. Trikk seisneb hoolikalt valitud toonides, madalas kontrastsuses ja õiges varjutamismängus. See on graafilise disaini trend, mis ei taaskasuta ega arenda edasi vana, vaid loob midagi täiesti uut.
Graafilise disaini trendid toovad 2021. aastal ettevõtete kuvanditesse kahtlematult juurde positiivsust ja loomingulisust. See, kuidas esitame asju internetis või väljatrükituna, pole kunagi olnud nii oluline, kui praegu.
Rõhku tuleks kindlasti panna liikuvusele, animatsioonidele ja optilisele illusioonile. Tähelepanuta ei saa jätta ka mängulisust, erksaid värve ja julgeid sõnumeid.
Elu ei jäänud möödunud aastal seisma, vaid kolis internetti. Graafiline disaini maailm kogeb seetõttu enneolematut kasv. Maailmas omas valdkonnas tipus olemiseks olla vastuvõtlik uuendustele. Julgus ja kastist välja mõtlemine on kindlasti selle aasta märksõnadeks nii disaineritele kui nende klientidele.
Graafilised disainerid – olge valmis “hullu panema”. Disainerite kliendid – olge valmis selle “hullu panemisega” kaasa tulema.
1Pole ilmselt kedagi, kelle postkasti poleks prantsatanud uudiskiri, mille ta koheselt prügikasti teisaldab. Selleks, et sama lugu ei juhtuks sinu uudiskirjaga, oleme varunud mõned uudiskirja näited ja nipid, millest inspiratsiooni ammutada. Mis on uudiskirja puhul oluline? Paku lugejale väärt sisu See peaks olema ilmselge, ent üllatav on uudiskirjade arv, mis on lihtsalt üks suur kogum […]
1Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
1WordPress 5.9 uuendused toimusid jaanuaris 2022. Siit blogist leiad WordPress 5.9 kõige olulisemad uuendused! Kui sa veel ei tea, mis platvormile oma koduleht luua, siis meie soovitus on WordPress, loe siit MIKS? 2022 WordPressi uus teema Igal aastal saab WordPress uue vaiketeema, selle aasta teema kannab nime Twenty Twenty-Two ja see on täis huvitavaid uusi […]
0WordPress 5.9 on väljas ning uuendus on keskendunud täielikule redigeerimisele. Tänases blogis toome sinuni Astra viimased uuendused, mida saad kohe oma veebilehel kasutada! Elementori sotsiaalmeedia vidinad: Astra esimene värskendus oli Elementori Ultimate Addons jaoks. Uuendus tutvustas kahte sotsiaalmeedia vidinat- Twitteri voogu ja Instagrami voogu, mis võimaldavad Twitteri ja Instagrami vooge oma WordPressi veebisaidile lisada. Uus […]
0LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
0Kõik on uus septembrikuus ja WordPress 5.8 uuendustele on ka viimane aeg pilk peale visata, kuigi need on juba suvised, pakuvad peale puhkuseperioodi nii mõnelegi meist nii mõnegi üllatuse. Käesolevas blogipostituses vaatame lähemalt, mida tähendavad WordPress 5.8 uuendused sisuliselt ning kuidas muudavad WordPress 5.8 uuendused kodulehtede haldamise lihtsamaks ja lehed ise kaunimaks. Vidinate haldamine plokkidega […]
0Koduleht WordPressi platvormil on internetis sama tavaline nähtus, kui sõiduauto Skoda meie tänavapildis. Kuid koduleht WordPressi platvormil pole oma argisuse kiuste sõiduauto Skoda, vaid midagi kordi isikupärasemat. Kui teada mõningaid trende, tõdesid, nippe ja trikke, võib koduleht WordPressi platvormil olla sama äge, kui üks õige Ameerika custom car. Ja käesolevas blogipostituses vaatame, kuidas seda teha, […]
0Nagu maailm meie ümber, läheb järjest paremaks ka Apple’i iOs 14. Vaatame lähemalt, kuidas mõjutavad iOS 14-e uuendused turundajate igapäevatööd. Kindel on see, et elu läheb jälle paremaks ja töö lihtsamaks. Tõsi, selleks peavad need iOS 14-e uuendused saama kõigepealt selgeks ja käepäraseks. Samas võivad iOS 14-e uuendused üllatada. Näiteks võib uuenduste esmase rakendamise käigus […]
0Kui Facebooki reklaamihaldur ütleb sulle “learning limited”, kõlab see üsna halvaendeliselt. Nagu oleks läinud kampaania parameetrite seadistamisel kuskil midagi valesti. Võimalik, et läkski. Ja võimalik, et ei läinud. “Learning limited” on vastuolulise sõnumiga objektiivne fakt, mille konkreetne tähendus sõltub alati asjaoludest. Mis on Facebooki “learning phase” ja mida tähendab “learning limited”? Enne sisestatud reklaami levitamist […]
0Ideaalse Instagrami väljanägemine on põhimõtteliselt iga brändi unistus, kes tahab selle platvormi kaudu fänne leida ja müüki suurendada. Oma konto feed’i välimuse hoidmine on omaette kunst ja järjest enam kasutatakse teiste autorite sisu piltide näol. Sellist taaspostituse tegemist nimetatakse regram’iks. Tundus põnev, kuidas Instagramis edukalt Regram’ida? Instagramis regram’i tegemine võimaldab postitada teiste kasutajate fotosid oma […]
0Kuidas hashtagide abil brändi ehitamine peaks käima? Kui sotsiaalvõrgustiku värskendused toimuvad kiiremini kui silmi jõuame pilgutada, pole hashtagide kasutamine bränditeadlikkuse suurendamiseks lihtsalt ainult # kasutamine sõna ees vaid midagi enamat. Brändid ei pea lootma ainult populaarsetele hashtagidele, vaid võid olla teadlikud ka tarbijate ja mõjuisikute seas tekkivatest trendidest. See aitab hashtagi kasutamist optimeerida, et sotsiaalmeedia […]
2SEO (search engine optimization) ehk kodulehe optimeerimine on vahend millega tõsta enda kodulehte Google´i otsingu tulemuste seas kõrgemale. Professionaalne kodulehe optimeerimine nõuab aega, kuid esimeste otsingutulemuste seas olemine on seda pingutust igati väärt. Igasuguse investeeringuga kaasneb alati küsimus – millist kasu see mulle toob? Sama kehtib ka SEOga. Investeeringusse panustatud raha ning sellega kaasnenud rahalist […]
0Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
1Instagrami algoritm on paras mõistatus ning korra juba selgeks õpitud süsteem ei pruugi pool aastat hiljem enam töötada. Järgnevas artiklis vaatame, kuidas kujundab algoritm sinu Instagrami ajajoont, storysid ja esiletõstetud sisu. Kuidas toimib ajajoone algoritm Eelmise aasta lõpus uuendatud Instagrami algoritmi eesmärk on tuua kasutaja feedile uut sisu juba jälgitava sisu baasil. Instagrami ajajoone algoritmi […]
0Instagrami turundus on võimas viis võita oma sihtrühma südamed. Business account ehk ärikonto pakub palju võimalusi edukaks turundamiseks, kuid ilma kindla eesmärgita (nt suurendada enda tuntust või müüa tooteid läbi äpi) ei jõua sa eriti kaugele. Loo enda nägu Sinu bio ehk profiili iseloomustav teave peab 150 tähemärgiga andma edasi kõige olulisema – ettevõtte nime, […]
0Sisekommunikatsioon tähendab suhtlemist oma töötajatega. Professionaalne sisekommunikatsioon järgib organisatsiooni väärtusi, peab silmas selle missiooni ning aitab saavutada strateegilisi eesmärke. Kuid kuna pandeemia muutis inimeste tööharjumusi, ei saa ettevõtte sisekommunikatsioon toimida enam varasemal moel, et palud valjuhäälselt korraks kogu kontori tähelepanu ja räägid asja ära. Niisiis tuleb sisekommunikatsioon mõtestada enda jaoks ümber. Või polegi su ettevõttes […]
1Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
3Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
1Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
1Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
3Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
4Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna. Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]
1Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
2Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
1Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
1UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
2Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
2Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
1Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
1Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud