Hashtagide abil brändi ehitamine

Hashtagide abil brändi ehitamine

Kuidas hashtagide abil brändi ehitamine peaks käima? Kui sotsiaalvõrgustiku värskendused toimuvad kiiremini kui silmi jõuame pilgutada, pole hashtagide kasutamine bränditeadlikkuse suurendamiseks lihtsalt ainult # kasutamine sõna ees vaid midagi enamat.

Brändid ei pea lootma ainult populaarsetele hashtagidele, vaid võid olla teadlikud ka tarbijate ja mõjuisikute seas tekkivatest trendidest. See aitab hashtagi kasutamist optimeerida, et sotsiaalmeedia kasutajad sinu postitusi maha ei magaks.

Laiendamaks oma haaret globaalsel turul, kasutab üha rohkem kaubamärke sotsiaalmeedia analüütika tööriistu, et muuta oma hashtagi turundusstrateegiat ja jälgida trendide muutusi. Hashtagide turunduse maksimaalseks kasutamiseks peab esmalt määratlema oma eesmärgid.

Kuidas kasutada hashtage sotsiaalmeedias?

Hashtagid on üks tõhusamaid viise sotsiaalmeedias oma bändi kaasatuse suurendamiseks. Vaatamata nii laialt levinud kasutamisele ei saa väikeettevõtete omanikud ja algajad sotsiaalmeedia kasutajad aru, kuidas neid oma sisustrateegias parimal viisil kasutada.

Kuigi hashtagid said alguse Twitteris, kasutavad sotsiaalmeedia platvormid neid erinevalt. Väike kokkuvõte sellest, kuidas hashtage tõhusamalt kasutada suurematel platvormidel:

Twitter: lihtne viis asjakohaste teemade ja vestluste grupeerimiseks. Maksimaalse seotuse saavutamiseks ei tohiks säutsud sisaldada rohkem kui kahte hashtagi.

Instagram: populaarne viis postituste grupeerimiseks, mis võimaldab kasutajatel kiiresti märksõnu otsida, et sisu avastada ja teisi jälgida. Instagram lubab postituse kohta kuni 30 hashtagi, kuid ideaalne kasutatav arv jääb vahemikku 9–15.

Facebook: vastupidiselt paljudele Instagrami ja Twitteri profiilidele hoitakse enamik Facebooki profiile privaatsena, vältides hashtagide avastamist ka väljaspool nende sõpruskogukonda. Seetõttu kuuluvad enamik hashtage, mida näed, mõjuisikutele või kaubamärkidele. Kui soovid oma Facebooki postitustele lisada hashtage, kasuta hashtage vahemikus 1-2 postituse kohta.

LinkedIn: Nagu Twitter ja Instagram, on märksõnad otsitavad hashtagide abil. See annab postitustele ja artiklitele suurema tõenäosuse, et väljaspool sinu võrgustikku LinkedIni kasutajad seda näevad. 1-2 hashtagi sobivad ideaalselt LinkedIni postituste jaoks ja neid tuleks hoida professionaalsetena.

Hashtagide abil brändi ehitamine valem- tuleb kasuta õigeid hashtage

Valede hashtagide kasutamine võib kahjustada sinu brändi ja nullida kogu suure töö ära. Sotsiaalmeedia sisu optimeerimiseks saad asjakohaseid hashtage tuvastada mitmel viisil:

  • Uuri, mida mõjuisikud teevad: jälgi ja uuri mõjuisikuid, et saada ülevaade sellest, milliseid hashtage nad sageli kasutavad.
  • Ole konkreetne: leia aeg uuringute tegemiseks ja määra oma brändi jaoks sobivad hashtagid. Mida spetsiifilisem oled, seda paremini on sinu sihtrühm kaasatud.

Hashtagide kaasamine oma sotsiaalmeedia strateegiasse on midagi enamat kui lihtsalt meeldejäävate sõnade kasutamine. Nagu kõikide turundusstrateegiate puhul, hinda ka hashatage, et need oleks kooskõlas sinu ärieesmärkidega.

3 põhilist hashtagi strateegiat oma toote turundamiseks

Kolm põhilist hashtagide turundusstrateegiat on:

1. Brändi- ja kampaaniaspetsiifilised hashtagid on sõnumid, mille teed oma ettevõtte jaoks. Kasuta neid oma brändi ja reklaamikampaaniate turustamiseks.

Näiteks KitKat kasutab kaubamärgi hashtagi. Nad kasutavad oma märksõna: #HaveABreak järjepidevalt kõigil oma sotsiaalsetel saitidel alates Twitterist kuni Google’ni. KitKati tarbijad teavad nende kaubamärgi hashtagi ja kasutavad seda suhtlemiseks KitKati sotsiaalse kogukonnaga.

Näiteks üks parimad kampaaniapõhiseid hashtage Audilt: #WantAnR8. Mõni aeg tagasi, kui R8 mudel välja tuli, andis üks Twitteri kasutajatest (Joanne McCoy) brändile teada, kui väga ta R8-ga sõita soovib, lisades oma säutsu #WantAnR8. Audi tegi talle üllatuse, lastes tal päevaks R8-ga sõita.

Hiljem kasutas Audi seda hashtagi oma auto turule toomise edendamiseks. Varsti hakkasid hashtagi kasutama ka teised ja Audi tegi osadele huvilistele taaskord üllatuse, lastes neil päevaks R8-ga sõita.

2. Trendikad hashtagid on teema, mis on muutunud väga populaarseks. Trendikad hashtagid muutuvad reaalajas pidevalt ja kiiresti. Populaarsed hashtagid on sotsiaalmeedia võrgustiku jaoks väga olulised, sest need ühendavad sinu sisu õige vaatajaskonnaga.

3. Sisu hashtagid on märksõnad, mida kasutad oma postitustes. Need ei ole trendikad ega populaarsed, vaid lihtsalt seotud sinu postituste sisuga. Sisu hashtagid parandavad ka postituste SEO-d. Üldisemad hashtagide kategooriad on toote hashtagid, elustiili, sündmuste ja asukohtade hashtagid.

Nõuanded ettevõtte ja kampaaniaspetsiifiliste hashtagide kasutamiseks:

  • Hoia oma brändi hashtage järjekindlatena ja ainulaadsetena ning kasuta neid kõigil oma sotsiaalsetel saitidel.
  • Loo oma sotsiaalsete kampaaniate jaoks kindlad hashtagid, et tekitada rohkem kaasatust ja teadlikust.
  • Hoia oma hashtagid suhteliselt lühikesena, et tarbijatel oleks neid lihtne meelde jätta ja kirjutada.
  • Jälgi oma kampaania hashtage ja seda kes neid kasutavad ja mil viisil.

Hashtagi turunduse osas on tohutult palju loovust – alates hashtagi edukast nimetamisest kuni selle teostuse kavandamiseni. Lisaks on juba olemasolevate hashtagide kasutamine suurepärane võimalus liituda uute ja põnevate trendidega. Õigel kasutamisel muutuvad hashtagid sinu sotsiaalmeedia turundusstrateegia lahutamatuks osaks.

Hashtagide abil brändi ehitamine on üks viis parema nähtavause suunas.

Soovid leida lojaalset ja asjalikku turunduspartnerit oma ettevõtte turundusideede elluviimiseks, siis võta meiega julgelt ühendust.

2

Seotud teemad