OSTUKORV
- No products in the cart.
Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid kõigis kanalites ühtsed ja keskenduks kliendile. Mida see täpsemalt tähendab ja kuidas saad sina seda oma ettevõtte kommunikatsioonis rakendada, sellest räägime selles blogipostituses.
Erinevatel kanalitel on erinevad tugevused ja nõrkused ning erinevat tüüpi sisu sobib erinevatele kanalitele – Twitter sobib hästi lühikesteks, vaimukateks ja päevakajalisteks sõnumiteks, Pinterest on aga disainiga seotud sisu jaoks suurepäraselt ning läbimõeldud, esteetiline sisu töötab kõige paremini Instagramis. Miks mitte mängida kõigi kanalite tugevustega ja kujundada spetsiaalset turundussõnumit vastavalt kanalile, selle asemel, et proovida kõiki kanaleid integreerida? Vastus on see, et kliendid ei hooli piisavalt, et pöörata tähelepanu kõigile teie erinevatele sõnumitele. Kui te ei kasuta ühte selget kommunikatsioonistrateegiat oma kaubamärgi võimendamiseks, läheb teie sõnum lihtsalt kaduma pidevas sisuvoos, mida kõik tarbijad manustavad igapäevaselt. Selgub, et 85% tarbijatest ei oska nimetada meeldejäävat lugu, mida üks või teine kaubamärk räägib. See tähendab, et enam kui neli inimest viiest ei mäleta tuhandete kaubamärkide jutustatud lugusid. Võite arvata, et teie turundus on parim asi maailmas, kuid tegelikkus on selline, et kõik unustavad selle väga kiiresti. Mõju saavutamiseks peate sõnumite vahetamist koordineerima.
Kas olete kunagi mõelnud, miks McDonalds end pidevalt reklaamib? Kõik teavad, mis on McDonalds. Kõik teavad, mida McDonalds pakub, ja igal tänavanurgal on üks nende restoranidest silmnähtaval kohal. Miks nad siis reklaamivad? Et tarbijatele oma brändi meelde tuletada, isegi kui nad juba teavad, et see on olemas. Seetõttu on kanalite järjepidev sõnumside edastamine nii kriitilise tähtsusega. Ilma selleta ei õnnestu teil oma sõnumit tarbijale edastada, nii et see tal ka meeles püsiks.
Tõeliselt hea integreeritud turundus tähendab enamat kui lihtsalt seda, et igal turunduskanalil on sama loosung, identiteet ja brändi värvid. See peab kuduma ühtse loo läbi kõige, mida bränd teeb. Siin on mõned punktid, mida tuleks kindlasti jälgida integreeritud turunduse tegemisel.
-Veenduge, et logode ja värvide kasutamisel kasutatavate visuaalsete standardite säilitamiseks kasutatakse kujundusjuhendit või brändiraamatut, stiiliraamat, CVI.
-Keskenduge selgele turunduskommunikatsiooni strateegiale. Pange paika kristallselged kommunikatsiooni eesmärgid; selged positsioneerimise avaldused. Siduge põhiväärtused iga kommunikeeritava sõnumiga. Veenduge, et kogu suhtlus annaks brändile või organisatsioonile lisandväärtuse (mitte lahjendaks seda).
-Töötage välja hea turunduse infosüsteem, mis määratleb, kes millal ja millist teavet vajab. Näiteks kliendiandmebaas võib aidata müüki, otseturundust ja müügipersonali. Integreeritud turundus aitab määratleda, koguda ja jagada tähtsat teavet.
Integreeritud turundus, ei tähenda mitte seda, et bränd peaks igast kanalist kajastama täpselt sama sõnumit, see tähendab seda, et brändil peaks olema selge arusaam sellest, mida nad tahavad oma nime alt kommunikeerida. Selline kommunikatsioonivorm aitab hoida fookuses olulise, seejuures tagades võimaluse seda olulist kommunikeerida erinevate ja põnevate nurkade alt.
Kui sinul on integreeritud turundusega abi vaja ja kui sul pole õrna aimugi, mis imeloom on brändiraamat ning sa pole kindel, millist lugu sinu bränd jutustama peaks, siis jäta see töö meie hooleks, aitame sind suurima heameelega!
1Äriplaan- tüütu bürokraatia või äri õnnestumise alus? Hea idee paneb tiivad kasvama ja sageli on selles faasis soov vaid lennata ja hakata kohe tegusid tegema. Tiivustav idee on üks eduka äri koostisosa, kuid samuti on tugeva äri alustalaks ka töötav äriplaan. Nendele, kes soovivad oma idee teostuseks saada rahastust on äriplaan vaieldamatu kohustus. Artiklis tuleb […]
2Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
2LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
1Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
2Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
5Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Projektiagentuur on Eestis tegutsev projektijuhtimise, turundus- ja äriteenuseid pakkuv ettevõte. Aitame iga päev kaasa mikro- ja väikeettevõtete arengule ja kasvule.