18/04/2021

Instagrami algoritm on paras mõistatus ning korra juba selgeks õpitud süsteem ei pruugi pool aastat hiljem enam töötada. Järgnevas artiklis vaatame, kuidas kujundab algoritm sinu Instagrami ajajoont, storysid ja esiletõstetud sisu. Kuidas toimib ajajoone algoritm Eelmise aasta lõpus uuendatud Instagrami algoritmi eesmärk on tuua kasutaja feedile uut sisu juba jälgitava sisu baasil. Instagrami ajajoone algoritmi […]

13/04/2021

Instagrami turundus on võimas viis võita oma sihtrühma südamed. Business account ehk ärikonto pakub palju võimalusi edukaks turundamiseks, kuid ilma kindla eesmärgita (nt suurendada enda tuntust või müüa tooteid läbi äpi) ei jõua sa eriti kaugele. Loo enda nägu Sinu bio ehk profiili iseloomustav teave peab 150 tähemärgiga andma edasi kõige olulisema – ettevõtte nime, […]

09/03/2021

Sisekommunikatsioon tähendab suhtlemist oma töötajatega. Professionaalne sisekommunikatsioon järgib organisatsiooni väärtusi, peab silmas selle missiooni ning aitab saavutada strateegilisi eesmärke.  Kuid kuna pandeemia muutis inimeste tööharjumusi, ei saa ettevõtte sisekommunikatsioon toimida enam varasemal moel, et palud valjuhäälselt korraks kogu kontori tähelepanu ja räägid asja ära. Niisiis tuleb sisekommunikatsioon mõtestada enda jaoks ümber. Või polegi su ettevõttes […]

04/03/2021

Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]

23/02/2021

Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale.  See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]

12/02/2021

Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]

05/02/2021

Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]

31/01/2021

Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]

25/01/2021

Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]

16/01/2021

Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna.  Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]

07/01/2021

Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]

23/08/2020

Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa.  Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]

23/07/2020

Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]

23/06/2020

Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]

03/02/2020

UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]

23/01/2020

Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus –  kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]

09/12/2019

Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]

01/12/2019

Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]

15/11/2019

Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]

11/10/2019

“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]

23/01/2019

Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]

23/11/2018

Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]