Kasulik B²B

Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku...

Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk...

Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks - reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess,...

"Persoona" või „ostupersoona“  kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Samuti leiad...

Sündmuse edukuseks on hädavajalik hästi läbi mõeldud reklaamistrateegia. Need ürituste turundamise näpunäited aitavad levitada teie ürituse kohta teavet, jõuda sihtrühmani ning tekitada elevust teie konverentsi, messi või korporatiivürituse üle enne selle algust.   Kiired näpunäited Integreeritud turundusstrateegia on oluline samm enne ürituse toimumist, et maksimeerida oma kohalolekut...

Messenger on suurim suhtluskanal Eestis ja üks enim allalaetud mobiilirakendus. Forbes on nimetanud Messengeri turundust „uueks äritegevuse viisiks”. Tipptehnoloogilised turundusuuringud ennustavad, et Messengeri turundusest saab järgmise 5–7 aasta jooksul maailma suurim turunduskanal ”. Messengeri turundus on Facebooki Messengeri kasutamine vestluskanalina, et jõuda sihitud sõnumitega üksikisikuni. Esmapilgul võib...

Teadlikkus  (Awareness) #1: Bränditeadlikkus   Järgnevas artiklis võtame pulkadeks ja selgitame lahti 11 Facebooki reklaami eesmärki ja nende kasutamise võimalust. Peatükid uuenevad üks kord nädalas, hoia silm peal.   Allikas: Projektiagentuur   Mis on bränditeadlikkus ehk brand awareness? Seda Facebooki reklaamikampaania eesmärki on üsna lihtne selgitada, kuna seda kasutatakse sihtrühma brändi teadmiste suurendamiseks. Bränditeadlikkus...

Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides...

Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna?   allikas: Pixabay   Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka...

  Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on...