OSTUKORV
- No products in the cart.
SEO (search engine optimization) ehk kodulehe optimeerimine on vahend millega tõsta enda kodulehte Google´i otsingu tulemuste seas kõrgemale. Professionaalne kodulehe optimeerimine nõuab aega, kuid esimeste otsingutulemuste seas olemine on seda pingutust igati väärt.
Igasuguse investeeringuga kaasneb alati küsimus – millist kasu see mulle toob? Sama kehtib ka SEOga. Investeeringusse panustatud raha ning sellega kaasnenud rahalist tulu on SEO puhul keeruline mõõta (välja arvatud juhul, kui sa ei kaasa turundusspetsialisti). Nii saabki enda tulemust mõõta panustatud ajas ja pingutustes.
Iga uue sisu avaldamisel kodulehele tasub pingutada selle optimeerimisega. Just see tagab sulle parimaid tulemusi.
Kõige paremaid tulemusi toovad veebilehed, mis on üles ehitatud WordPress.com platvormile. Google ja veel teised otsingumootorid eelistavad just WordPressile loodud veebilehti.
Esiteks vali märksõna või fraas, mis ilmestab sinu kodulehe sisulehte või artiklit kõige paremini. Märksõna on see, mille abil otsitakse infot ning mille põhjal kuvatakse kasutajale vasted. Nii tasub kasutada märksõna enda veebilehel erinevates kohtades, kuid samal kujul (samas käändes). Iga sisuleht või blogilugu peaks olema üks fookus märksõna või fraas. Blogiloo puhul võiks valitud sõna või fraas kajastuda loo pealkirjas, sissejuhatuses, vähemalt ühes alapealkirjas ning läbivalt ka tekstis. Siiski ei tasu märksõnade kasutamisel liiale minna, sest Google on piisavalt tark, et eristada ebaloomulikult kirjutatud teksti.
Märksõnu aitab leida Google´i Keyword Planner või KWFinder.
Esimesed 10-20 märksõna ja fraasi oma toote/teenuse kohta pane kirja ise ja siis alles vaata rakendusetes, kui palju neid tegelikult inimesed otsivad.
Veebilehe URL koosneb mitmest osast, millest üks on slug ehk osa, mis järgneb otse veebilehe domeenile. Näiteks lingis https://projektiagentuur.ee/unikaalne-muugiargument-ehk-usp/ on slug unikaalne-muugiargument-ehk-usp. WordPressi platvorm pakub kasutajale võimalust määrata just endale sobiv slug, kus võiks samuti kajastuda sinu valitud märksõna.
Alati tasub veenduda, et sinu WordPressi veebileht ei ole indekseerimine robotitele kinni pandud. Mine kontrolli – Sätted – Lugemine.
Otsi alati võimalusi viidata tekstisiseselt mõnele enda varasemale loole või veebilehe. Lisa tekstis olevale sõnale või fraasile külge link, mis pakub lugejale võimalust lugeda selle teema kohta täpsemalt edasi. Võimaluse korral on väga hea viidata ka välistele allikatele. Uus link võiks olla iga 250 sõna järel. Lisa link ja viita viimasele blogile või mõnele varasemale teemakohasele artiklile, samuti võid alati viidata teenuse lehele.
Kodulehe optimeerimist mõjutab ka sinu ettevõtte igapäevane tegevus. Sealhulgas klientide positiivne tagasiside või arvustused, mis viitavad sinu kodulehele või sotsiaalmeediale. Ka sellisel kujul ristviitamine välistest allikatest mõjub sinu kodulehe optimeerimisele positiivselt.
Kui oled kord juba enda kodulehe üles ehitanud, siis selle üldine struktuur ei muutu just sageli. Siiski eelistab Google kuvada otsingutulemuste seas esmajoones värsket infot. Täienda enda veebilehte näiteks mõne värske blogilooga, mis aitab sinu kodulehe nähtavust rohkem esile tuua.
Inimesed loovad kiirete tulemuste saavutamise nimel erinevaid süsteeme, mille abil SEOd “lollitada”. Panusta pigem jätkusuutlikkusele ning loo endale pikaajaline ja realistlik plaan. Ära karda, kui sinu esimesed tulemused ei ole nii head, kui võiks ja ei ilmu päevade või nädalatega. Avalda uut SEO-sõbralikku sisu iga teatud aja tagant ning selline järjepidev töö tagab peagi edu.
Google märksõna planeerija on tasuta tööriist, mis aitab leida sulle just selle Õige märksõna. Sisesta valikusse kuni 10 sinu sisuga haakuvat sõna, fraasi või URLi ning Google pakub sulle vastu ligi paar tuhat soovitust, mille vahel valida. Google Keyword Planneril on tegelikult kaks valikut: märksõna generaator ning Get search volume and forecasts.
Ehk juhul, kui oled leidnud märksõnad, mille vahel valida, näitab Google Keyword Planner sulle ka potentsiaalsete klikkide ja reageerimiste arvu. Hea tööriist märksõnade järel luuramiseks on Google Trends.
Kodulehe optimeerimine Ahrefs märksõna generaatori abil on Ahrefs’i üks tasuta tööriistadest, mis sarnaselt Google Keyword Plannerile toob välja 100 parimat märksõna soovitust ükskõik millistele sinu poolt sisestatud fraasile või sõnale. Lisaks hindab see ka iga soovitusega kaasnevat potentsiaalset optimeerimise tulemust kuu aja vältel.
Google Trends kajastab erinevate sisu teemade populaarsust aja jooksul. Kasuta seda leidmaks trendikamaid teemasid ning vältimaks sisu, mille vastu ei ole parasjagu piisavalt huvi.
Ahrefs’ SEO brauserilaiend on Chrome ja Firefoxi laiendus, mis kajastab Ahrefs’ SEO mõõdikuid otse brauseriaknas. Lisaks pakub see sulle tasuta ülevaadet teistest populaarsetest veebilehtedest, kes kasutavad sinuga sama märksõna või fraasi enda sisus. Peale selle kuvab see ka sinu veebilehe katkiseid linke, suunab kasutaja vajadusel uuenenud lehele, toob välja “nofollow links” ehk lingid, mis ei mõjuta absoluutselt Google´i otsingu tulemusi ning kajastab Ahrefs’ SEO mõõdikuid Google SERPis.
Selle tundma õppimiseks võib natuke aega kuluda, et saada aru, mis loogika alusel see töötab, kuid hilisem kasu on väga suur ja toob Sind õigete märksõnadega Googles esilehele.
Vaata näidet, kuidas on täidetud üks blogiartikkel SEO Yoastiga,.
Oluline on kõik indikaatorid saada roheliseks, kuid meeles tuleb pidada, et kirjutada tuleb ikkagi oma sihtrühmale/inimesele, mitte robotitele.
Soovi abi kodulehe tegemisel või haldamisel? Võta meiega ühendust ja kirjuta tiim@projektiagentuur.ee
0Äriplaan- tüütu bürokraatia või äri õnnestumise alus? Hea idee paneb tiivad kasvama ja sageli on selles faasis soov vaid lennata ja hakata kohe tegusid tegema. Tiivustav idee on üks eduka äri koostisosa, kuid samuti on tugeva äri alustalaks ka töötav äriplaan. Nendele, kes soovivad oma idee teostuseks saada rahastust on äriplaan vaieldamatu kohustus. Artiklis tuleb […]
0Pole ilmselt kedagi, kelle postkasti poleks prantsatanud uudiskiri, mille ta koheselt prügikasti teisaldab. Selleks, et sama lugu ei juhtuks sinu uudiskirjaga, oleme varunud mõned uudiskirja näited ja nipid, millest inspiratsiooni ammutada. Mis on uudiskirja puhul oluline? Paku lugejale väärt sisu See peaks olema ilmselge, ent üllatav on uudiskirjade arv, mis on lihtsalt üks suur kogum […]
2Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
1WordPress 5.9 uuendused toimusid jaanuaris 2022. Siit blogist leiad WordPress 5.9 kõige olulisemad uuendused! Kui sa veel ei tea, mis platvormile oma koduleht luua, siis meie soovitus on WordPress, loe siit MIKS? 2022 WordPressi uus teema Igal aastal saab WordPress uue vaiketeema, selle aasta teema kannab nime Twenty Twenty-Two ja see on täis huvitavaid uusi […]
0WordPress 5.9 on väljas ning uuendus on keskendunud täielikule redigeerimisele. Tänases blogis toome sinuni Astra viimased uuendused, mida saad kohe oma veebilehel kasutada! Elementori sotsiaalmeedia vidinad: Astra esimene värskendus oli Elementori Ultimate Addons jaoks. Uuendus tutvustas kahte sotsiaalmeedia vidinat- Twitteri voogu ja Instagrami voogu, mis võimaldavad Twitteri ja Instagrami vooge oma WordPressi veebisaidile lisada. Uus […]
0LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
0Kõik on uus septembrikuus ja WordPress 5.8 uuendustele on ka viimane aeg pilk peale visata, kuigi need on juba suvised, pakuvad peale puhkuseperioodi nii mõnelegi meist nii mõnegi üllatuse. Käesolevas blogipostituses vaatame lähemalt, mida tähendavad WordPress 5.8 uuendused sisuliselt ning kuidas muudavad WordPress 5.8 uuendused kodulehtede haldamise lihtsamaks ja lehed ise kaunimaks. Vidinate haldamine plokkidega […]
0Koduleht WordPressi platvormil on internetis sama tavaline nähtus, kui sõiduauto Skoda meie tänavapildis. Kuid koduleht WordPressi platvormil pole oma argisuse kiuste sõiduauto Skoda, vaid midagi kordi isikupärasemat. Kui teada mõningaid trende, tõdesid, nippe ja trikke, võib koduleht WordPressi platvormil olla sama äge, kui üks õige Ameerika custom car. Ja käesolevas blogipostituses vaatame, kuidas seda teha, […]
0Nagu maailm meie ümber, läheb järjest paremaks ka Apple’i iOs 14. Vaatame lähemalt, kuidas mõjutavad iOS 14-e uuendused turundajate igapäevatööd. Kindel on see, et elu läheb jälle paremaks ja töö lihtsamaks. Tõsi, selleks peavad need iOS 14-e uuendused saama kõigepealt selgeks ja käepäraseks. Samas võivad iOS 14-e uuendused üllatada. Näiteks võib uuenduste esmase rakendamise käigus […]
0Kui Facebooki reklaamihaldur ütleb sulle “learning limited”, kõlab see üsna halvaendeliselt. Nagu oleks läinud kampaania parameetrite seadistamisel kuskil midagi valesti. Võimalik, et läkski. Ja võimalik, et ei läinud. “Learning limited” on vastuolulise sõnumiga objektiivne fakt, mille konkreetne tähendus sõltub alati asjaoludest. Mis on Facebooki “learning phase” ja mida tähendab “learning limited”? Enne sisestatud reklaami levitamist […]
0Ideaalse Instagrami väljanägemine on põhimõtteliselt iga brändi unistus, kes tahab selle platvormi kaudu fänne leida ja müüki suurendada. Oma konto feed’i välimuse hoidmine on omaette kunst ja järjest enam kasutatakse teiste autorite sisu piltide näol. Sellist taaspostituse tegemist nimetatakse regram’iks. Tundus põnev, kuidas Instagramis edukalt Regram’ida? Instagramis regram’i tegemine võimaldab postitada teiste kasutajate fotosid oma […]
0Kuidas hashtagide abil brändi ehitamine peaks käima? Kui sotsiaalvõrgustiku värskendused toimuvad kiiremini kui silmi jõuame pilgutada, pole hashtagide kasutamine bränditeadlikkuse suurendamiseks lihtsalt ainult # kasutamine sõna ees vaid midagi enamat. Brändid ei pea lootma ainult populaarsetele hashtagidele, vaid võid olla teadlikud ka tarbijate ja mõjuisikute seas tekkivatest trendidest. See aitab hashtagi kasutamist optimeerida, et sotsiaalmeedia […]
2Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
1Instagrami algoritm on paras mõistatus ning korra juba selgeks õpitud süsteem ei pruugi pool aastat hiljem enam töötada. Järgnevas artiklis vaatame, kuidas kujundab algoritm sinu Instagrami ajajoont, storysid ja esiletõstetud sisu. Kuidas toimib ajajoone algoritm Eelmise aasta lõpus uuendatud Instagrami algoritmi eesmärk on tuua kasutaja feedile uut sisu juba jälgitava sisu baasil. Instagrami ajajoone algoritmi […]
0Instagrami turundus on võimas viis võita oma sihtrühma südamed. Business account ehk ärikonto pakub palju võimalusi edukaks turundamiseks, kuid ilma kindla eesmärgita (nt suurendada enda tuntust või müüa tooteid läbi äpi) ei jõua sa eriti kaugele. Loo enda nägu Sinu bio ehk profiili iseloomustav teave peab 150 tähemärgiga andma edasi kõige olulisema – ettevõtte nime, […]
0Sisekommunikatsioon tähendab suhtlemist oma töötajatega. Professionaalne sisekommunikatsioon järgib organisatsiooni väärtusi, peab silmas selle missiooni ning aitab saavutada strateegilisi eesmärke. Kuid kuna pandeemia muutis inimeste tööharjumusi, ei saa ettevõtte sisekommunikatsioon toimida enam varasemal moel, et palud valjuhäälselt korraks kogu kontori tähelepanu ja räägid asja ära. Niisiis tuleb sisekommunikatsioon mõtestada enda jaoks ümber. Või polegi su ettevõttes […]
1Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
3Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
1Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
1Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
3Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
4Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
1Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna. Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]
1Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
2Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
1Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
1UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
2Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
2Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
1Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
1Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0