Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat?

Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat?

Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat?

 

Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki.

Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob kokku sisuloojad ja brändid. Kui Sa soovid kasvatada oma brändi tuntust, luua atraktiivselt sisu ja suurendada oma toote/teenuse läbimüüki, siis kindlasti kaalu infuencer turundust. Promoty keskkond pakub väga head lahendust, kus luua oma kampaania ja leida just enda brändile kasulik ja sobiv sisulooja. Promoty abil hoiad palju aega kokku. Ükshaaval kõikide sisuloojate kontode läbi käimine ja omavaheline suhtlemine on väga aeganõudev. Läbi Promoty on see oluliselt lihtsam. Peale kampaania loomist annavad sobivad sisuloojad endast ise märku.

 

Kuidas alustada?

 

Kõigepealt tuleb luua endale Promoty.eu keskkonda turundaja kasutajakonto. Peale registreerimist tuleb e-postile kiri, kus on vaja aktiveerida ja kinnitada konto kasutamine. Seejärel tuleb täita profiili info (ettevõtte nimi, brändi nimi, koduleht).  Ja nüüd oledki valmis, et luua oma brändile kampaania!

 

Kampaania loomine Promoty platvormil

 

  • Kliki nupule „Create campaign“ (kampaania loomine).

 

  • Vali, kas soovid „Money Campaign“, ehk pakud sisuloojatele rahalist tasu või „Product Campaign“, ehk tasustad sisuloojaid mõne tootega.

 

  • Seejärel tuleb teha valik, kas kampaania on „Public mode“ või „Private“. Kindlasti esimesel korral teha avalik „Public mode“ kampaania, et info jõuaks kõigile valitud sisuloojateni. Hiljem võib teha juba privaatse kampaania, kui on tekkinud mõni lemmik sisulooja, kellega tahaks veel koostööd teha.

 

  • Järgmine samm on „Campaign Builder“, kus tuleb kirjeldada täpsemalt kampaaniat (nimi, eesmärk). Leia kindlasti oma kampaaniale hästi tabav pealkiri, mis aitab Sul sisuloojate hulgas silma paista! Siinkohal on oluline märkida, millist influencerit otsitakse ja millist sisu turundaja ootab.

 

  • Kui kampaania kohta on kogu info kirjas, saad määrata kriteeriumid sisuloojatele. Sisuloojaid saab filtreerida demograafiliste andmete põhjal, Instagrami näitajate ja huvide põhjal. Kampaania pakkumine saadetakse ainult neile, kes vastavad turundaja poolt valitud kriteeriumitele. Siin on Sul võimalus ise leida endale kõige meelepärasemad sisuloojad.

 

  • Kui kõik on valmis, siis vajutad nuppu „Ready“ ja „Start Campaign

 

Foto: Promoty.eu

 

Nüüd jääd ootama kuni sobivad sisuloojad Sinu kampaaniasse kandideerivad!

 

Oma kontol saad tutvuda sisuloojatega lähemalt. Profiilile peale vajutades näed nende detailsemat statistikat. Nime kõrval paremal pool on väikesed märgid, mis annavad sisulooja kohta veel infot:

  • Kollane välgu märgike tähendab, et sisulooja on saanud märgise selle eest, et tema sisu on toonud väga häid tulemusi.

 

  • Sinine kellaga märgike tähistab sisulooja punktuaalsust- töö on alati õigel ajal tehtud.

 

  • Lilla täheke tähendab, et sisulooja on Promoty poolt kontrollitud/kinnitatud.

 

  • Kui mõnel sisuloojal on juures kuldne kroon, siis tema on ametlikult „Promoty Ambassador“.

 

Foto: Promoty.eu kampaania kuvatõmmis

 

Edasi saad juba ise valida endale meelepärased sisuloojad, kellega koostööd teha.

Üldiselt on Promoty platvorm väga lihtne ja mugav kasutada. Kodulehelt leiab ka täpsemad juhised ja isegi video õpetuse, kuidas kampaaniat luua. Esialgu võib segadust tekitada „Accept“, ehk „Nõustu“ nupp. Tegelikult peaks seda tegema siis, kui sisulooja on kindel valik ja vajalikud kokkulepped tehtud. Sisuloojale saab saata ka sõnumit ilma neid „acceptimata“.

Väike tähelepanek tekkis sisuloojate nimekirja vaadates. Sisuloojad on esitatud täiesti juhuslikus järjekorras. Ideaalis võiks tabel olla kuvatud teatud näitajate (jälgijate arvu, populaarsuse, kuupäeva vms) alusel.

Kokkuvõtlikult soovitame kindlasti kasutada Promoty abi, et leida oma brändile õige sisulooja, kes aitaks teid eesmärkidele lähemale. Suur pluss on see, et kampaania loomine on tasuta ja kui ei leia piisavalt head sisu, siis ei lähe see ettevõttele midagi maksma.

 

Telli turundusplaani koostamine ja elluviimine Projektiagentuurilt