OSTUKORV
- No products in the cart.
LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast maailma parima ja tõhusama ärile ja ettevõtlusele pühendunud sotsiaalmeedia kanali. Konkurendid nagu Facebook võivad LinkedIniga küll kasutajanumbrite poolest võistelda, aga aktiivsete ärikasutajate kvaliteet ja tegevused on tegelikult see mis loeb!
LinkedIni kasutajate statistika kohaselt on ca 23% konto avajatest aktiivsed kasutajad, Eestis on vastav kasutaja protsent 17% juures, aga 2017-2018 on näha selget kasvutrendi ↑. Need aktiivsed kontoomanikud kasutavad LinkedIni peamiselt järgmiste eesmärkide saavutamiseks, kusjuures neist kaks esimest on peamisteks põhjusteks.
Mida saab firma LinkedInis teha, et oma kuvandit luua ja juhtida, tooteid ja teenuseid turundada ja kliendibaasi kasvatada ja neile enim sobivaid lahendusi pakkuda?
Ärikliendile suunatud turunduses on LinkedIni parim omadus see, et platvorm avab juurdepääsu igat tüüpi ja igat suurust ettevõtete juhtidele ja võtmeisikutele, alates Fortune 1000 ettevõtete juhtidest kuni idufirmade võtmetegijateni. LinkedIni pea 600 miljonist kasutajast on kümnendik oma valdkonna mõjuisikud ja 40 miljonit on oma ettevõtete ja organisatsioonide otsustajad.
Mobiilse interneti kasutajate arv kasvab igapäevaselt, sama toimub ka LinkedInis, kus kaks kolmest külastusest tehakse mobiilse vahendi kaudu. LinkedIn on oma mobiilsesse rakendusse lisanud rea kasulikke võimalusi, mis teevad võrgusuhtluse veel mugavamaks ja aitavad uusi tutvusi leida kui ka oma võrgustikku salvestada (Find Neaby, QR kood, jne.)
Seega, kes iganes on Sinu sihtauditooriumis ja kuni planeerid oma turundusstrateegiat LinkedInis professionaalselt ja korrektselt, luues sisu, mis Sinu klientide vajadusi rahuldab ja nad tegutsema paneb, saab LinkedIn Sinu info toimetada õigete inimesteni.
LinkedInis mängib P2P (person to person) turundus ehk suuremat rolli kui teistes B2B kanalites. Sotsiaalmeedia kanalite uudistevood võivad kergesti muutuda infolaviiniks, mida on vastuvõtjal raske hallata, veel vähem on kogu seda infot vastu võtta ja kvaliteetselt töödelda. Teiste sotsiaalmeedia kanalitega võrreldes on LinkedIni kasutajad konservatiivsemad ja nõudlikumad oma uudistevoo kvaliteedi, funktsionaalsuse ja asjakohasuse osas. Ehk sellepärast pööravad LinkedIni turundajad rohkem tähelepanu avaldatava sisu kvaliteedile, sest vastasel juhul filtreerivad “vastuvõtjad” Sinu loodud sisu oma uudistevoost välja. Uudistevoo sisu blokeerimise funktsiooni kasutatakse LinkedInis üsna julgesti, sest arukad kliendid on ka piisavalt julged, et kogu infomüra välja filtreerida ja jälgida vaid nende jaoks tähenduslikke uudiseid.
LinkedIn aitab Sul arvamusliidriks tõusta, kui avaldad seal professionaalselt provokatiivseid, sisutihedaid ja läbimurdelisi teemasid. LinkedIni postitused peavad olema kõrge kvaliteediga iga kord, sest kunagi ei tea, millised tegijad postituse peale alles esmakordselt sattuvad. Teisalt, kui Sinu lugu on kvaliteetne, tunnustavad valdkonna arvamusliidrid sisu seda kommenteerides või jagades, tänu millele näevad seda kohe ka paljud Sinu tegevusala inimesed. LinkedIni influenceri-turundus (mõjuisikuturundus) rokib täiega!
LinkedInis avaldatava sisu kvalitedikontroll oleks nagu platvormi sisse ehitatud. Kuigi see sõltub palju auditooriumi kvaliteedist, näiteks nende aktiivsusest sisu kommenteerimisel, on LinkedIn ka ressurss, mida saad oma sisuloome parandamiseks kasutada. LinkedInis jagavad paljud organisatsioonid oma uuringute tulemusi ja õigete inimestega kontakteerudes ja organisatsiooni järgides tekib juurdepääs organisatsioonide poolt jagatud väärtuslikele uuringu materjalidele ja teadustöödele. Soovitav on ka järgida oma valdkonna uurimisasutusi nii siin kui ka piiri taga ja saada ühena esimestest juurdepääs nende poolt avaldatud uuringu tulemustele ja materjalidele. Kui mitte oma valdkonna tegijate avaldatud ajakohaste uudiste ja arvamusliidrite järgimine ei anna Sulle konkurentsieeliseid, siis mis seda veel teha võiks?
Kui Sinu äri on suunatud ärikliendile, on LinkedIn valmis genereerima rohkem liiklust Sinu kodulehele kui kõik teised sotsiaalmeedia kanalid kokku. Loomulikult juhtub see vaid juhul, kui jagad oma kogemusi, tutvustad unikaalseid vaatenurki ja teed sisu kolleegidele huvitavaks.
Samuti tuleb ilmselt märkida, et LinkedInis avaldatud artikleid näevad ja loevad paljud, mis sobib suurepäraselt bränditeadlikkuse tõstmiseks. Veendu, et Sinu artiklid on ainulaadsed – mitte ainult kvaliteetsed, kuid peale selle peavad nad veel ka silma paistma ja pakkuma midagi, mida veebis muu sarnane sisu ei tee. Ole unikaalne ja originaalne ja Sinu postitusi jagavad teisedki LinkedIni kasutajad.
Aga mis juhtub, kui avaldada üks ja sama tekst nii oma blogis kui ka LinkedInis? Kas Google loeb seda kopeeritud materjaliks ja kas ta karistab Sind selle eest? Või vähendab LinkedInis avaldatud artikkel otsingutulemustes Sinu blogiartikli reitingut?
Harilikult arvab enamus blogijaid ja turundajaid, et ühe ja sama tekstiga postituse avaldamine nii sotsiaalmeedias kui ka oma blogis ei tekita mingeid probleeme. Peavoolu SEO-spetsid väidavad aga risti vastupidiselt, et sotsiaalmeedias avaldatud artikkel võib kannibaliseerida blogis avaldatud sama teksti, kuna sotsiaalmeedias leiavad SEO-”roomajad” need kiiremini üles ja iga hiljem leitud teksti peavad nad koopiaks. Aga mida peab tegema, kui veel terve hulk SEO eksperte nõustub tavakasutajatega ja kinnitavad, et selline kopeerimine pigem tõstab kodulehel avaldatud sisu reitingut.
Mida sellises situatsioonis teha ja milline on parim lahendus? LinkedIni kirjutatud ja kirjutamata reeglid ei soovita LinkedInis tegeleda otsese müügiga ja kõik LinkedIni eksperdid soovitavad kasutada platvormi küll kodulehe-suunalise liikluse tekitamiseks, aga müük jätta kodulehele ja/või müügilehtedele teha. Blogis avaldatud artiklid peaksid kirjaliku sisu loomisel esmatähtsad olema, kuid kvaliteetsed originaalpostituste avaldamine LinkedInis on suurepärane võimalus oma arvamusliidri kuvandi loomisel. LinkedInis avaldatu peaks olema piisavalt inforikas, et lugejad ka Sinu järgmist postitust lugeda tahaksid. Ja ta peaks olema piisavalt intrigeeriv, et lugeja blogilingile klikkaks ja väärtuslikku või detailsemat ja sügavamalt analüüsitud materjale blogis edasi loeks.
Videoturundus areneb jõudsalt ja originaalsete isiku- ja brändivideode kasutamine turunduses on hea tulemuse saamiseks kohustuslik. Videode loomine on lihtsam ja odavam ja videode mittetegemist ei saa millegagi õigustada. LinkedIn lisas oma uudistevoogu originaalvideo funktsiooni, et aidata kasutajatel visualiseerida oma suhtlemist sihtrühmaga.
LinkedIn uuris möödunud aasta lõpus oma aktiivseid kasutajaid ja tulemused näitasid, et neli viiest kasutajast juba kasutasid videot oma turunduses. Ja üle poole nendest, kes möödunud aastal veel seda ei teinud plaanisid video lisada oma turundusse aastal 2018. Uudistevoos vaadatakse küll enamus videosid ilma helita, samas peavad turundajad ka tumm-videosid märkimisväärseteks investeeringute tootlikkuse suurendajateks.
Kui lisad oma video osana LinkedIni sponsoreeritud sisust, on see uudistevoos iseseisva postitusena.
Videopostile lisatud üleskutse (CTA) nupu abil saad genereerida rohkem potentsiaalseid kliente ja sooje liide, panna inimesi sündmustele registreeruma, jagada allalaetavat või teha muid toiminguid vastavalt oma turundusplaanile. Muidugi saab ka laadida oma originaalvideod firma LinkedIni lehele, tutvustada oma tooteid, firmakultuuri, jagada uudiseid ja kutsuda oma üritusi külastama.
LinkedInist maksimaalse tulemuse saavutamiseks määratle selge eesmärk ja loo sisuplaan sinna jõudmiseks.
LinkedIni kasutamiseks leidub lugematuid viise, et B2B sisuturunduse strateegia muuta veel dünaamilisemaks, huvilisi ühendavaks ja sihtgruppi huvi pakkuvaks. Keskendu oma äri sisustrateegiaga seotud funktsioonide kasutamisele ja Sa näed arvestatavaid tulemusi.
Vajad abi LinkedIn sisustrateegias, siis ootame Sinu kirja tiim@projektiagentuur.ee
1Pole ilmselt kedagi, kelle postkasti poleks prantsatanud uudiskiri, mille ta koheselt prügikasti teisaldab. Selleks, et sama lugu ei juhtuks sinu uudiskirjaga, oleme varunud mõned uudiskirja näited ja nipid, millest inspiratsiooni ammutada. Mis on uudiskirja puhul oluline? Paku lugejale väärt sisu See peaks olema ilmselge, ent üllatav on uudiskirjade arv, mis on lihtsalt üks suur kogum […]
1Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
1WordPress 5.9 uuendused toimusid jaanuaris 2022. Siit blogist leiad WordPress 5.9 kõige olulisemad uuendused! Kui sa veel ei tea, mis platvormile oma koduleht luua, siis meie soovitus on WordPress, loe siit MIKS? 2022 WordPressi uus teema Igal aastal saab WordPress uue vaiketeema, selle aasta teema kannab nime Twenty Twenty-Two ja see on täis huvitavaid uusi […]
0WordPress 5.9 on väljas ning uuendus on keskendunud täielikule redigeerimisele. Tänases blogis toome sinuni Astra viimased uuendused, mida saad kohe oma veebilehel kasutada! Elementori sotsiaalmeedia vidinad: Astra esimene värskendus oli Elementori Ultimate Addons jaoks. Uuendus tutvustas kahte sotsiaalmeedia vidinat- Twitteri voogu ja Instagrami voogu, mis võimaldavad Twitteri ja Instagrami vooge oma WordPressi veebisaidile lisada. Uus […]
0LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
0Kõik on uus septembrikuus ja WordPress 5.8 uuendustele on ka viimane aeg pilk peale visata, kuigi need on juba suvised, pakuvad peale puhkuseperioodi nii mõnelegi meist nii mõnegi üllatuse. Käesolevas blogipostituses vaatame lähemalt, mida tähendavad WordPress 5.8 uuendused sisuliselt ning kuidas muudavad WordPress 5.8 uuendused kodulehtede haldamise lihtsamaks ja lehed ise kaunimaks. Vidinate haldamine plokkidega […]
0Koduleht WordPressi platvormil on internetis sama tavaline nähtus, kui sõiduauto Skoda meie tänavapildis. Kuid koduleht WordPressi platvormil pole oma argisuse kiuste sõiduauto Skoda, vaid midagi kordi isikupärasemat. Kui teada mõningaid trende, tõdesid, nippe ja trikke, võib koduleht WordPressi platvormil olla sama äge, kui üks õige Ameerika custom car. Ja käesolevas blogipostituses vaatame, kuidas seda teha, […]
0Nagu maailm meie ümber, läheb järjest paremaks ka Apple’i iOs 14. Vaatame lähemalt, kuidas mõjutavad iOS 14-e uuendused turundajate igapäevatööd. Kindel on see, et elu läheb jälle paremaks ja töö lihtsamaks. Tõsi, selleks peavad need iOS 14-e uuendused saama kõigepealt selgeks ja käepäraseks. Samas võivad iOS 14-e uuendused üllatada. Näiteks võib uuenduste esmase rakendamise käigus […]
0Kui Facebooki reklaamihaldur ütleb sulle “learning limited”, kõlab see üsna halvaendeliselt. Nagu oleks läinud kampaania parameetrite seadistamisel kuskil midagi valesti. Võimalik, et läkski. Ja võimalik, et ei läinud. “Learning limited” on vastuolulise sõnumiga objektiivne fakt, mille konkreetne tähendus sõltub alati asjaoludest. Mis on Facebooki “learning phase” ja mida tähendab “learning limited”? Enne sisestatud reklaami levitamist […]
0Ideaalse Instagrami väljanägemine on põhimõtteliselt iga brändi unistus, kes tahab selle platvormi kaudu fänne leida ja müüki suurendada. Oma konto feed’i välimuse hoidmine on omaette kunst ja järjest enam kasutatakse teiste autorite sisu piltide näol. Sellist taaspostituse tegemist nimetatakse regram’iks. Tundus põnev, kuidas Instagramis edukalt Regram’ida? Instagramis regram’i tegemine võimaldab postitada teiste kasutajate fotosid oma […]
0Kuidas hashtagide abil brändi ehitamine peaks käima? Kui sotsiaalvõrgustiku värskendused toimuvad kiiremini kui silmi jõuame pilgutada, pole hashtagide kasutamine bränditeadlikkuse suurendamiseks lihtsalt ainult # kasutamine sõna ees vaid midagi enamat. Brändid ei pea lootma ainult populaarsetele hashtagidele, vaid võid olla teadlikud ka tarbijate ja mõjuisikute seas tekkivatest trendidest. See aitab hashtagi kasutamist optimeerida, et sotsiaalmeedia […]
2SEO (search engine optimization) ehk kodulehe optimeerimine on vahend millega tõsta enda kodulehte Google´i otsingu tulemuste seas kõrgemale. Professionaalne kodulehe optimeerimine nõuab aega, kuid esimeste otsingutulemuste seas olemine on seda pingutust igati väärt. Igasuguse investeeringuga kaasneb alati küsimus – millist kasu see mulle toob? Sama kehtib ka SEOga. Investeeringusse panustatud raha ning sellega kaasnenud rahalist […]
0Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
1Instagrami algoritm on paras mõistatus ning korra juba selgeks õpitud süsteem ei pruugi pool aastat hiljem enam töötada. Järgnevas artiklis vaatame, kuidas kujundab algoritm sinu Instagrami ajajoont, storysid ja esiletõstetud sisu. Kuidas toimib ajajoone algoritm Eelmise aasta lõpus uuendatud Instagrami algoritmi eesmärk on tuua kasutaja feedile uut sisu juba jälgitava sisu baasil. Instagrami ajajoone algoritmi […]
0Instagrami turundus on võimas viis võita oma sihtrühma südamed. Business account ehk ärikonto pakub palju võimalusi edukaks turundamiseks, kuid ilma kindla eesmärgita (nt suurendada enda tuntust või müüa tooteid läbi äpi) ei jõua sa eriti kaugele. Loo enda nägu Sinu bio ehk profiili iseloomustav teave peab 150 tähemärgiga andma edasi kõige olulisema – ettevõtte nime, […]
0Sisekommunikatsioon tähendab suhtlemist oma töötajatega. Professionaalne sisekommunikatsioon järgib organisatsiooni väärtusi, peab silmas selle missiooni ning aitab saavutada strateegilisi eesmärke. Kuid kuna pandeemia muutis inimeste tööharjumusi, ei saa ettevõtte sisekommunikatsioon toimida enam varasemal moel, et palud valjuhäälselt korraks kogu kontori tähelepanu ja räägid asja ära. Niisiis tuleb sisekommunikatsioon mõtestada enda jaoks ümber. Või polegi su ettevõttes […]
1Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
3Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
1Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
1Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
3Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
4Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
1Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna. Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]
1Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
2Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
1Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
1UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
2Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
2Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
1Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
1Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud