OSTUKORV
- No products in the cart.
LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid.
LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli.
LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega.
Sotsiaalse müügi indeks (SSI): sinu SSI mõõdab, kui tõhus oled oma professionaalse kaubamärgi loomisel, õigete inimeste leidmisel ja suhete loomisel.
Algoritm aitab kõrgemal SSI-l tõusta voo ülemisse ossa.
Viibimisaeg: LinkedIni algoritm jälgib, kui palju aega kulutab kasutaja postituse sisu vaatamisele.
Mida kauem keegi postitusega suhestub- näiteks videot vaadates või dokumenti lugedes – seda tõenäolisem on, et LinkedIn tõstab selle voo tippu.
Alates 2019. aastast hakkas LinkedIni algoritm vähendama mega -mõjutajate sisu ja hakkas selle asemel esile tõstma sisu kasutajate personaalsetelt sidemetelt.
Kasutaja personaalsete sidemete kindlakstegemiseks arvestab LinkedIn algoritm kahte asja:
Kellega kasutaja töötab või on varem töötanud
Kellega kasutaja on platvormil varem suhelnud
Voo ülaosas näevad kasutajad nüüd postitusi nii inimestelt, kellega nad sageli suhtlevad, kui ka neilt, kes postitavad järjepidevalt. Tänu algoritmile näevad kasutajad ka rohkem postitusi nendelt, kellega nad jagavad huvisid ja oskusi (vastavalt nende LinkedIni profiilidele).
Kuidas luua ideaalne LinkedIni profiil, loe täpsemalt SIIT.
LinkedIni algoritm mõõdab:
Huvi ennustamiseks võtab algoritm arvesse ka postituses mainitud ettevõtteid, inimesi, hashtage ja teemasid.
LinkedIn algoritm teeb tõenäosuse kindlaks kahel viisil:
Kui keegi LinkedIni postitab, otsustab algoritm, kas see on rämpspost, madala kvaliteediga või kvaliteetne sisu. Väga oluline on näidata LinkedIni algoritmile, et sinu postitus ei ole rämpspost, selleks:
Selle näpunäite järgimine annab sulle boonuspunkte algoritmi silmis!
Loo sisu, mis keskendub sinu nišile ja vaatajaskonna konkreetsetele huvidele.
Kasuta klientide uuringuid ja analüüse teistelt sotsiaalmeedia platvormidelt, et saada lisateavet selle kohta, mida sinu publik soovib õppida.
Keskendu kvaliteetse ja väärtusliku sisu loomisele, mis aitab professionaalidel edu saavutada.
LinkedIni algoritm ei eelista enam videoid foto- ja tekstpostitustele, siiski on videote puhul viis korda suurem tõenäosus saada kommentaare ja teenida kolm korda rohkem kaasatust kui ainult tekstiga postitustel.
Küsimuse esitamine on veel üks suurepärane võimalus tõsta kaasatust. Kutsu üles kasutajaid oma kogemusi jagama või näiteks küsimusi küsima.
Eksperdi märkimine oma postituses on suurepärane võimalus tõsta oma nähtavust, küll aga tasub märkida ainult asjakohased kasutajad.
Andmed näitavad, et parim aeg LinkedIni postitamiseks on kell 7.45, 10.45, 12.45 ja 17.45. (idapoolne standardaeg).
Miks on õigel ajal postitamine nii oluline?
LinkedIni algoritm analüüsib, kui palju interaktsioone postitus saab esimese tunni jooksul pärast selle avaldamist. Samuti võtab algoritm arvesse seda, kui palju sina suhtled kommenteerijatega samal ajavahemikul. Et neid paremusjärjestuse tegureid maksimaalselt ära kasutada, postita kindlasti ajal, mil sinu jälgijad on aktiivsed ning vasta igale kommentaatorile.
Ettevõtlusega alustamise üks esimesi samme on äriplaani kirjutamine, kui ettevõttel on korralik äriplaan annab see ettevõttele selge sihi ja suunised kuhu liigutakse. Senine meie praktika on näidanud, et ideest eduka toimimiseni on käivitusprotsessi oluliseks osaks tugev äriplaan. Põgusalt visiooni kokkuvõttev ideede kirjapanek ei ole alati piisav kaasamaks parterite või investorite huvi. Kui soovid, et sinu […]
0Äriplaan- tüütu bürokraatia või äri õnnestumise alus? Hea idee paneb tiivad kasvama ja sageli on selles faasis soov vaid lennata ja hakata kohe tegusid tegema. Tiivustav idee on üks eduka äri koostisosa, kuid samuti on tugeva äri alustalaks ka töötav äriplaan. Nendele, kes soovivad oma idee teostuseks saada rahastust on äriplaan vaieldamatu kohustus. Artiklis tuleb […]
3Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
2Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
2Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
5Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Projektiagentuur on Eestis tegutsev projektijuhtimise, turundus- ja äriteenuseid pakkuv ettevõte. Aitame iga päev kaasa mikro- ja väikeettevõtete arengule ja kasvule.