Linkedin Algoritm

Kuidas töötab LinkedIni algoritm?

LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid.

LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli.

LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega.

Sotsiaalse müügi indeks (SSI): sinu SSI mõõdab, kui tõhus oled oma professionaalse kaubamärgi loomisel, õigete inimeste leidmisel ja suhete loomisel.

Algoritm aitab kõrgemal SSI-l tõusta voo ülemisse ossa.

Viibimisaeg: LinkedIni algoritm jälgib, kui palju aega kulutab kasutaja postituse sisu vaatamisele.

Mida kauem keegi postitusega suhestub- näiteks videot vaadates või dokumenti lugedes – seda tõenäolisem on, et LinkedIn tõstab selle voo tippu.

LinkedIni algoritm kasutab kolme paremusjärjestust

  1. Personaalsed sidemed
  2. Huvide asjakohasus
  3. Kaasamise tõenäosus

Personaalsed sidemed

Alates 2019. aastast hakkas LinkedIni algoritm vähendama mega -mõjutajate sisu ja hakkas selle asemel esile tõstma sisu kasutajate personaalsetelt sidemetelt.

Kasutaja personaalsete sidemete kindlakstegemiseks arvestab LinkedIn algoritm kahte asja:

Kellega kasutaja töötab või on varem töötanud

Kellega kasutaja on platvormil varem suhelnud

Voo ülaosas näevad kasutajad nüüd postitusi nii inimestelt, kellega nad sageli suhtlevad, kui ka neilt, kes postitavad järjepidevalt. Tänu algoritmile näevad kasutajad ka rohkem postitusi nendelt, kellega nad jagavad huvisid ja oskusi (vastavalt nende LinkedIni profiilidele).

Kuidas luua ideaalne LinkedIni profiil, loe täpsemalt SIIT.

Huvide asjakohasus

LinkedIni algoritm mõõdab:

  1. Kui huvitatud on kasutajad teatud teemadest
  2. Kui seotud on erinevad teemad üksteisega
  3. Millised kasutajad jagavad huve

Huvi ennustamiseks võtab algoritm arvesse ka postituses mainitud ettevõtteid, inimesi, hashtage ja teemasid.

Kaasamise tõenäosus

LinkedIn algoritm teeb tõenäosuse kindlaks kahel viisil:

  1. Kui tõenäoline on, et kasutaja kommenteerib, jagab või reageerib postitusele sisu ja inimeste põhjal, kellega nad on varem suhelnud.
  2. Kui kiiresti hakkab postitus pärast avaldamist kaasamist saama. Mida kiiremini kasutajad postitusega suhtlema hakkavad, seda tõenäolisem on, et algoritm kuvab postituse kasutajate voogude ülaosas.

LinkedIni algoritm – 4 head tava soosingu saamiseks

1. Väldi rämpsposti lõksu

Kui keegi LinkedIni postitab, otsustab algoritm, kas see on rämpspost, madala kvaliteediga või kvaliteetne sisu. Väga oluline on näidata LinkedIni algoritmile, et sinu postitus ei ole rämpspost, selleks:

  • Kasuta mitte rohkem kui 10 hashtagi ja hoia eemale sellistest # nagu
  • #jälgi, #laigi ja #kommenteeri
  • Ära märgi rohkem, kui viit inimest
  • Pane rõhku heale grammatikale
  • Ära postita liiga sageli (max iga kolme tunni tagant)
  • Ära lisa oma postituse teksti mitu linki

2. Tunne oma publikut

Selle näpunäite järgimine annab sulle boonuspunkte algoritmi silmis!

Loo sisu, mis keskendub sinu nišile ja vaatajaskonna konkreetsetele huvidele.

Kasuta klientide uuringuid ja analüüse teistelt sotsiaalmeedia platvormidelt, et saada lisateavet selle kohta, mida sinu publik soovib õppida.

Keskendu kvaliteetse ja väärtusliku sisu loomisele, mis aitab professionaalidel edu saavutada.

3. Julgusta oma sisuga suhestuma

LinkedIni algoritm ei eelista enam videoid foto- ja tekstpostitustele, siiski on videote puhul viis korda suurem tõenäosus saada kommentaare ja teenida kolm korda rohkem kaasatust kui ainult tekstiga postitustel.

Küsimuse esitamine on veel üks suurepärane võimalus tõsta kaasatust. Kutsu üles kasutajaid oma kogemusi jagama või näiteks küsimusi küsima.

Eksperdi märkimine oma postituses on suurepärane võimalus tõsta oma nähtavust, küll aga tasub märkida ainult asjakohased kasutajad.

4. Postita (ja suhestu) õigel ajal

Andmed näitavad, et parim aeg LinkedIni postitamiseks on kell 7.45, 10.45, 12.45 ja 17.45. (idapoolne standardaeg).

Miks on õigel ajal postitamine nii oluline?

LinkedIni algoritm analüüsib, kui palju interaktsioone postitus saab esimese tunni jooksul pärast selle avaldamist. Samuti võtab algoritm arvesse seda, kui palju sina suhtled kommenteerijatega samal ajavahemikul. Et neid paremusjärjestuse tegureid maksimaalselt ära kasutada, postita kindlasti ajal, mil sinu jälgijad on aktiivsed ning vasta igale kommentaatorile.

Selleks, et saaksid LinkedIni taevas särada nagu tõeline täht, oleme loonud põhjaliku koolituse –  7½ SAMMU TOIMIVA LINKEDINI PROFIILINI

1

Seotud teemad