Kuidas turundada üritust

Kuidas turundada üritust

Sündmuse edukuseks on hädavajalik hästi läbi mõeldud reklaamistrateegia. Need ürituste turundamise näpunäited aitavad levitada teie ürituse kohta teavet, jõuda sihtrühmani ning tekitada elevust teie konverentsi, messi või korporatiivürituse üle enne selle algust.

 

Kiired näpunäited

  • Integreeritud turundusstrateegia on oluline samm enne ürituse toimumist, et maksimeerida oma kohalolekut ja tekitada kõneainet.
  • Parimate tulemuste saavutamiseks peaksite kasutama sisu-, sotsiaalmeedia-, e-posti ning video- ja podcast-turunduse kombinatsiooni.
  • Turundustegevus peaks algama mitu kuud enne üritust ning jätkuma sündmuse ajal ja pärast seda, eriti kui üritus muutub regulaarseks.

 

Allikas: Pixabay

1. Looge ürituse veebileht

Ehkki lihtsam väljapääs oleks laadida olemasolevale veebilehele kontaktivorm, tähendab ürituse jaoks loodud eraldi veebileht, et saate brändingu ja SEO jõupingutused suunata konkreetsele üritusele.

Veenduge, et teil on meeldejääv domeeninimi ja selgete CTA-de ümber ehitatud disain, mis suunavad külalised registreerimislehele.

 

2. Kasutage oma lehel hüpikaknaid (POP-UP’E)

Hüpikaknad võivad olla vastuolulised, kuid ei saa eitada, et need aitavad upitada teie konverteerimiskurssi. Hüpikakna lisamine veebilehele tagab, et külastajad saavad teavet teie ürituse kohta ning teie saate suunata nad ürituse lehele või sihtlehele.

 

3. Lisage külalisesinejate pildid ja elulood

Populaarsed esinejad võivad olla publikumagnetiks. Tagage, et ürituse lehele oleks lisatud kõnelejate leht, mis sisaldab esinejate fotot ning nende töövõite, kogemusi ja kindlasti ka põhjust, miks olete valinud esinejaks just need inimesed.

 

4. Looge oma üritust ja esinejaid tutvustavaid videoid

Üks efektiivsemaid ürituste turundamise meetodeid on kahtlemata videod, eriti levitatuna sotsiaalmeediavõrgustikes, nagu YouTube ja Facebook.

Saate oma üritusele luua entusiastliku õhkkonna, koostades lihtsa video, kus kajastate toimumiskoha pilte, ajakava üksikasju ja eelnevalt toimunud ürituste kohta käivaid materjale.

Saate kasutada videoid, kus kõnelevad üritusel esinejad. Sellega loote ürituse meeleolu, näidates osalejatele, mis neid ees ootab.

 

5. Kasutage turundamiseks oma e-posti listi

Lojaalsete jälgijate korral on e-post üks tõhusamaid turunduskanaleid.

Alustage oma e-posti kampaaniat mitu kuud enne üritust, tuues välja varase registreeruja piletihinnad ja esinejate nimekirja. Ürituse lähenedes peaksite jätkama e-kirjade saatmisega regulaarselt, meenutades soodsamate piletite müügi tähtaegu, teatades lõpliku ajakava ning registreerimise lõpptähtaja paar päeva enne sündmuse toimumist.

 

Ürituse korraldamisel järgi agiilseid projektijuhtimise tehnikaid. Loe edasi SIIT.

Soovid abi üritusturunduse korraldamisel? Saada päring tiim@projektiagentuur.ee

 

Jaga teistega:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •