Instagram Reels

Miks kasutada Instagram reels’e?

5 nippi, kuidas Instagram Reelsidega suurema publikuni jõuda

Instagram Reels- oled neist kuulnud ja näinud, oled ehk isegi mõne ise loonud, aga ei ole millegi pärast postitanud või pole need piisavalt menukaks osutunud. Kas olukord on tuttav? Kui jah, siis loe siit blogist, meie soovitusi.

Staatiline pilt on hea, aga liikuv veel parem!

Alates Reelsi kahe aasta tagusest debüüdist on neist saanud platvormi kõige kiiremini kasvav funktsioon. Reelsid pakuvad brändile võimalust luua veelgi haasahaaravamat sisu, mis kõnetab vaatajaid ning jõuab potentsiaalselt palju suurema hulga vaatajateni.

Oota, teeme igaks juhuks selgeks, mis on Instagram Reelsid!

Instagram Reelsid on täisekraanil vertikaalsed videod, mis võivad olla kuni 90 sekundit pikad. Instagram pakub erinevaid monteerimise ja töötlemise võimalusi, lisaks on sul võimalik valida kaasahaarav heli Instagrami enda helipangast. Reelsid võivad sisaldada mitut videoklippi, filtreid, tiitreid, interaktiivset tausta, kleebiseid ja palju muud.

Miks siis ikkagi Reelsidesse panustada?

Lihtne, praegu eelistab Instagrami algoritm just Reelse! See tähendab, et tõenäoliselt soovitab Instagram sinu Reelse lisaks jälgijatele ka inimestele, kes sind ei jälgi. 

Kasutajad saavad Reelse avastada ka Instagrami rakenduse spetsiaalses jaotises. Keritavale Reelside voole pääseb juurde Instagrami rakenduse avalehe allservas asuvast ikoonist.

Millele siis täpsemalt Reelse luues tähelepanu pöörata?

1. Kosjamoor ehk Instagram Reelsi algoritm

Reelside võlu peitub Instagrami mitte eriti salajases võlusõnas – algoritmis. Algoritm on nagu kosjamoor, kes paneb paari sisu ja sellest potentsiaalselt huvitunud vaataja. 

Populaarsete helide lisamine, õigete hashtagide kasutamine ja Reelside visuaalselt atraktiivseks muutmine on kõik suurepärased viisid öelda algoritmile: “Hei! Pööra mulle tähelepanu!”

2. Go for it! Kasuta seda viraalset heli, mis sul peas kummitab!

Kui vaatad regulaarselt Instagrami Reelse või TikToki, siis märkad, et paljud erinevad loojad kasutavad oma videotes samu helisid. See ei ole juhus!

Instagram Reelsi helid on katkendid lauludest või heliklippidest teiste loojate videotest. Kui need populaarsust koguvad, võivad need aidata sul saada rohkem vaatamisi, kui lisad need oma Reelsile. 

Parim viis trendika heli leidmiseks on Reelside pidev vaatamine. Pane tähele, milliseid helisid näed teistest rohkem ning võta need kasutusele. 

PS! Reelsides, mille heliriba kõrval on nool, tähendab, et tegu on populaarsust koguva audioga.

populaarsust koguv audio
Populaarsust koguv audio. Pilt: Cinnamon_girl_kiss

3. Kurgid sulle, raha mulle…ei! Ära ole liiga müügi himuline

Kasutaja ei ava Instagrami rakendust ja ammugi mitte Reelsi, et reklaami näha. Ta piilub Instagrami, et leida ideid, suhelda teistega ja saada kiirelt meelelahutust päevaste pauside ajal. Sinu Reelsid peaksid aitama kasutajal neid vajadusi täita. 

Loo sisu, mis sinu sihtrühmale tegelikult meelelahutust pakub. Ükskõik, kas see tähendab trendikat tantsu või kiiret juhendavat Reelsi loomist, ürita kasutajaid rõõmustada, harida ja meelelahutust pakkuda, mitte neile müüa.
Reelsis müü oma brändi väärtuseid, oma cool faktorit ja võimalust veeta sinu brändiga meelelahutuslikult aega. Kui see sisu kõnetab vaatajat, usu, ta jõuab su toote või teenuseni.

4. Kes senti ei kogu, see krooni ei saa! Postita järjepidevalt ja ära anna alla!

Järjepidev postitamine on üks parimaid asju, mida saad teha oma sisu toimivuse parandamiseks kogu platvormil, sealhulgas Reelsides.

Algoritm on nagu sinu suurim fänn – talle meeldib, kui postitad uusi asju! 

Sage postitamine aitab koondada hulga kasulikke teadmisi, mis aitavad sul välja selgitada, mis töötab ja miks.

5. Üks on hea, aga kaks on parem! Tee koostööd teiste loojatega!

Eelmisel aastal lisas Instagram uue funktsiooni nimega Collabs. See võimaldab sul teha koostööd teiste loojaga ja võimaldab ka neil jagada Reelsi oma profiilil.

Koostöö funktsioon on tõeline game changer, kui teed koostööd mõjuisikutega, brändipartnerite ja teistega. See võimaldab sul jõuda ka nende jälgijaskonnani, mis võib tähendada palju rohkem meeldimisi, jagamisi jne.

Kuidas Collabsi kasutada?

  • Kui oled valmis oma Reelsi avaldama, vali “Märgi inimesi”.
  • Puuduta valikut “Kutsu kaasautor”.
  • Vali kasutaja, keda oma videos esile tõstad või mainid.
  • Kui kasutaja võtab sinu Collabsi koostöökutse vastu, kuvatakse Reels ka tema konto vahekaardil Reelsid.

3…2…1 Filmin! 

Enne, kui filmima hakkad mõtle oma sisu läbi. Lase fantaasial lennata. Kaadris peaks pidevalt midagi toimuma, sedasi hoiad vaataja pilku ekraanil.
Kui sa pole siiski eriline operaator Kõps, siis meie saame sind aidata! Kirjuta meile, nii saame leiad just sinu ettevõtte soovidest ja vajadustest lähtuvalt parima koostööformaadi!

5

Seotud teemad