OSTUKORV
- No products in the cart.
Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna.
Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele oli lihtne – unustage normaalsus, sest see on igav.
Võtke kõik muistsed mudelid, tolmunud tavad ja sissetöötatud strateegiad ning visake prügikasti. Nendega enam klientide pilku pilku ei püüa, uusi väärtusi ei loo. Alanud aastal peame kasutama vaid värskelt õpitut, rakendama oma ettevõtte sisuturundusvankri ette uue aja nõudmistele vastavaid loovlahendusi. Ja ikkagi olema valmis järgmisteks trendideks.
Samas on sisuturundus endiselt kriitilise tähtsusega osa iga organisatsiooni turundusstrateegiast ja see ei muutu ka sel aastal. Kui teed praegu sisuturundusplaane, loe kindlasti, millised on sisuturunduse trendid 2021, millega tuleks töö planeerimisel kindlasti arvestada.
Möödunud kevade eriolukord tegi puust ja punaselt selgeks tõe, et kui sind pole internetis, pole sind olemas. Õigupoolest on kasvanud interneti tähtsus igapäevaelus aja jooksul pidevalt ning sujuvalt, kuid koroonaviiruse esimese laine piirangud kiirendasid asjade käiku silmnähtavalt.
Tänaseks on see siirdeperiood lõppemas. Nüüd ja edaspidi konkureeritakse klientide tähelepanu pärast peamiselt internetis. Üha enam ettevõtjaid kirjutab veebiturunduse tarbeks järjest pikemaid eelarveridu ning konkurents tiheneb iga päevaga. Oleme sunnitud investeerima üha rohkem aega ja raha, et teha end nähtavaks.
Samas ei tasu ka muutunud oludes alahinnata loovust, mis on tasuta käes ja mida saab kasutada nii palju kui kulub, et paista konkurentide seast silma. Millele iganes me tänavu panustame – piiramatule loovusele või piiratud eelarvele – sisuturunduse trendid 2021. aastal määrab kasvav konkurents.
Kuid hoolimata sellest, mis on parajasti moes, ei tohi silmist lasta suurt pilti ehk kogu turundustegevus peab ikkagi olema lõimitud ja põimitud. Miks, loe siit: Integreertitud turundus- kindel tee tarbija mällu.
Inimesed veedavad ka aastal 2021 üha rohkem aega koduseinte vahel ning uudistavad maailmas toimuvat interneti kaudu. On tõsiasi, et me oleme internetis rohkem, kui ei kunagi varem.
Google väidab, et rohkem kui 90% tema kasutajatest kasutavad mõne tegevuse käigus inspiratsiooni saamiseks või valikute tegemiseks tehnikaseadmete- ja rakenduste abi. Otsitakse vastuseid, kui tahetakse midagi teada, osta või teha.
Niisiis peab sisuturundus pakkuma tarbijale vastuseid. On oluline, et sisu oleks seejuures konkreetne ja kvaliteetne. Tekst olgu sõnastatud selgelt, pilt valitud hoolega ning video kaasakiskuv.
Sisuturundus peab aastal 2021 lähtuma eeltoodust. Iga ettevõtte eesmärk olgu, et tarbija leiaks lahenduse oma probleemile just tema kodulehelt, netipoest või sotsiaalmeediakanalist. Peamine, et külastus lõppeks tehinguga.
Möödunud aastal said uueks normaalsuseks veebikohtumised. Õigupoolest harjutab distantsõpe terve järgmise põlvkonna nendega nii ära, et millekski kuhugi kella peale kohale minemine ei tule enam kõne allagi.
Niisiis jäävad videod ja veebiseminarid populaarseteks ka sel aastal. Eelsalvestatud või otseülekandes videoloengud ning näost-näkku kohtumised virtuaalsetes koosolekuruumides on sisuturunduse trend 2021. aastal kohe kindlasti.
Seetõttu näeme kindlasti uusi innovaatilisi lähenemisi veebiseminaride läbiviimisel ja kvaliteedihüpet videosisu loomisel. Keegi ei taha enam istuda ega vaadata rääkivaid päid vaheldumisi graafikutega. Sellest vajadusest sünnivad uued põnevad ideed, kuidas köita publiku tähelepanu nii, et neil tekiks sinu (turundus)infokanalite jälgimise harjumus.
Sisuturunduse trend, mis 2021. aastal jätkub, on kitsama fookuse suunamine BOFU (Bottom Of Funnel) sisule, mis on seotud konkreetse pakkumistega. See sisu võib olla tarbijakogemuslugu, toote kasutusvaldkonnaga seotud blogipostitus, video- või audioklipp. Muutunud tarbimisharjumuste tingimustes on läbimõeldud BOFU hea viis hoida klienti enda kodulehel edasi tarbimas.
Mõned sisuturunduse trendid ei lähe kunagi moest, kuigi võivad aeg-ajalt jääda uute varju. Näiteks sisuturunduse puhul on selleks SEO ehk kodulehe sisu seadistamine otsingusõnade järgi.
2021. aasta üks olulisemaid sisuturunduse trende on kindlasti vana hea SEO tagasitulek.
Et püsida konkurentsis internetis, olla esimeste otsingutulemuste seas, tuleb leida need kõige õigemad märksõnad, millega otsimise kaudu jõuab klient sinuni ning kasutada neid sisuloome juures õigetes kohtades ja kogustes.
Tähtis on kirjutada aga ennekõike nii, et inimestel oleks teksti mõnus lugeda. Seega keskenduda tasub hea sisu loomisele, mitte ainult märksõnadele. Ja kui vähegi võimalik, osta kirjatööteenust professionaalidelt, sest kehva keelekasutusega omalooming ei mõju veenvalt ning jätab ettevõttest amatöörliku mulje.
TikToki populaarsust ei tasu alahinnata. Oma 850 miljoni kasutajaga on TikTok praegu moes ega kao sealt sel aastal kuhugi. Ka on uuendusmeelsemad turundusjuhid juba hakanud aru saama, et see on nende töövahend. Ja mitte ainult toodete või teenuste, vaid ka ettevõtte enda turundamisel!
Sest turundus pole enam pelgalt kindla toote müümine kliendile. Tänapäeval on fookus kogukonna loomisel, et koondada kokku kõik fännid, kes on ettevõttele lojaalsed. Inimesed armastavad seda tunnet, kui nad on osa millegist suuremast.
Et kaubamärgid turunduskanalite muutudes jätkuvalt pildil püsiksid, peavad ettevõtted paistma välja aktiivsed ja suhtlemisaltid. Kuldreegel kõlab: sinu info peab liikuma seal, kus liiguvad sinu kliendid.
Podcast on üks kõige hõlpsamini tarbitavaid meediavorme, mis teeb sellest suurepärase turunduskanali. Siiski ei ole siin suurt kohta reklaamide jaoks, sest kuulajad pole podcasti ajal altid reklaami vastu võtma. Reklaamipaus on reklaamipaus, olgu ta raadios, teles või kus iganes.
Nüüd kerkib küsimus, et kuidas sellisel juhul turundada oma ettevõtet, kui reklaamipaus on halb mõte? Eks ikka varjatud reklaami kujul. Üks efektiivne meetod võib selleks olla koostöö podcasti tegijatega, kes saavad mainida oma jutus kindlat toodet nii, et inimestele ei tunduks see reklaamina.
Turundusspetsialistide ülesanne on mõelda välja, kuidas luua podcastide sisu nii, et see oleks ühest küljest asjalik (järje)jutt huvitaval teemal, kuid teeniks samal ajal kaubamärgi huve.
Nagu ütles juba ämm Poola pesupulbrireklaamis: “Kui üks asi sobib kõigeks, ei sobi ta millekski!” Sama lugu on ka sisuga. Tänapäeval on lihtne õppida tundma klienti teisel pool arvutiekraani. Tema digitaalne jalajälg sisaldab andmeid, millest saab tuletada tema tarbimisharjumused- ja ootused ning panna kodulehe kuvama just teda kõnetavat sisu.
Personaliseeritud sisu luues peavad turundustöötajad mõistma inimeste käitumist, mõistma neid põhimõtteid, mis panevad inimesi otsustama ja tegutsema. Kui need rakenduspsühholoogia põhitõed on selged, on oluliselt lihtsam luua sisu, mis kõnetaks konkreetseid sihtrühmi. See on oluline, sest ootused on muutunud ja teadmine, mida klient tahab on hädavajalik. Personaliseeritud pakkumised annavad ka eelise konkurentide seas.
Ja mis see sisu võiks olla? Sõltub kliendi tüübist ja turundusosakonna mõttelennust. Väike valikvastustega online-viktoriin? Suunatud reklaampostitus sotsiaalmeedias? Aga see võib olla ka sinu ettevõtte asukoha nööpnõel kaardirakenduses. Mõtteid isikustatud sisu loomiseks leiad näiteks siit: “What Is Personalized Content? 5 Types You Can Use Today” .
Nagu kinnitavad meile sisuturunduse trendid 2021. aastal, on sisuturundus pidevas muutumises. Hoogu neile muutustele andsid mullused koroonapiirangud ning tänavu kujunevad neist muutustest välja selged sisuturunduse trendid. Kui alustad aasta 2021 sisuturunduse strateegia planeerimisega, siis hoia neid trende meeles.
Üleüldine fookus on sellel aastal kõrge kvaliteediga sisul, mis toob rohkem väärtust sinu ettevõttele, nõudmata selleks suuri lisaressursse. Tuleb mõelda oma publiku peale – kes nad on, mis neid paelub ja kuidas saaks neid inimesi rohkem kaasata. Võtmesõnadeks on isikustatud lähenemine ja kuuluvusvajadus. Oluline on väärtustada kliendikogemust. Tuleb panna inimesed tundma, et nad kuuluvad sinu kogukonda ja pool võitu on juba käes.
Pole ilmselt kedagi, kelle postkasti poleks prantsatanud uudiskiri, mille ta koheselt prügikasti teisaldab. Selleks, et sama lugu ei juhtuks sinu uudiskirjaga, oleme varunud mõned uudiskirja näited ja nipid, millest inspiratsiooni ammutada. Mis on uudiskirja puhul oluline? Paku lugejale väärt sisu See peaks olema ilmselge, ent üllatav on uudiskirjade arv, mis on lihtsalt üks suur kogum […]
1Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
1WordPress 5.9 uuendused toimusid jaanuaris 2022. Siit blogist leiad WordPress 5.9 kõige olulisemad uuendused! Kui sa veel ei tea, mis platvormile oma koduleht luua, siis meie soovitus on WordPress, loe siit MIKS? 2022 WordPressi uus teema Igal aastal saab WordPress uue vaiketeema, selle aasta teema kannab nime Twenty Twenty-Two ja see on täis huvitavaid uusi […]
0WordPress 5.9 on väljas ning uuendus on keskendunud täielikule redigeerimisele. Tänases blogis toome sinuni Astra viimased uuendused, mida saad kohe oma veebilehel kasutada! Elementori sotsiaalmeedia vidinad: Astra esimene värskendus oli Elementori Ultimate Addons jaoks. Uuendus tutvustas kahte sotsiaalmeedia vidinat- Twitteri voogu ja Instagrami voogu, mis võimaldavad Twitteri ja Instagrami vooge oma WordPressi veebisaidile lisada. Uus […]
0LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
0Kõik on uus septembrikuus ja WordPress 5.8 uuendustele on ka viimane aeg pilk peale visata, kuigi need on juba suvised, pakuvad peale puhkuseperioodi nii mõnelegi meist nii mõnegi üllatuse. Käesolevas blogipostituses vaatame lähemalt, mida tähendavad WordPress 5.8 uuendused sisuliselt ning kuidas muudavad WordPress 5.8 uuendused kodulehtede haldamise lihtsamaks ja lehed ise kaunimaks. Vidinate haldamine plokkidega […]
0Koduleht WordPressi platvormil on internetis sama tavaline nähtus, kui sõiduauto Skoda meie tänavapildis. Kuid koduleht WordPressi platvormil pole oma argisuse kiuste sõiduauto Skoda, vaid midagi kordi isikupärasemat. Kui teada mõningaid trende, tõdesid, nippe ja trikke, võib koduleht WordPressi platvormil olla sama äge, kui üks õige Ameerika custom car. Ja käesolevas blogipostituses vaatame, kuidas seda teha, […]
0Nagu maailm meie ümber, läheb järjest paremaks ka Apple’i iOs 14. Vaatame lähemalt, kuidas mõjutavad iOS 14-e uuendused turundajate igapäevatööd. Kindel on see, et elu läheb jälle paremaks ja töö lihtsamaks. Tõsi, selleks peavad need iOS 14-e uuendused saama kõigepealt selgeks ja käepäraseks. Samas võivad iOS 14-e uuendused üllatada. Näiteks võib uuenduste esmase rakendamise käigus […]
0Kui Facebooki reklaamihaldur ütleb sulle “learning limited”, kõlab see üsna halvaendeliselt. Nagu oleks läinud kampaania parameetrite seadistamisel kuskil midagi valesti. Võimalik, et läkski. Ja võimalik, et ei läinud. “Learning limited” on vastuolulise sõnumiga objektiivne fakt, mille konkreetne tähendus sõltub alati asjaoludest. Mis on Facebooki “learning phase” ja mida tähendab “learning limited”? Enne sisestatud reklaami levitamist […]
0Ideaalse Instagrami väljanägemine on põhimõtteliselt iga brändi unistus, kes tahab selle platvormi kaudu fänne leida ja müüki suurendada. Oma konto feed’i välimuse hoidmine on omaette kunst ja järjest enam kasutatakse teiste autorite sisu piltide näol. Sellist taaspostituse tegemist nimetatakse regram’iks. Tundus põnev, kuidas Instagramis edukalt Regram’ida? Instagramis regram’i tegemine võimaldab postitada teiste kasutajate fotosid oma […]
0Kuidas hashtagide abil brändi ehitamine peaks käima? Kui sotsiaalvõrgustiku värskendused toimuvad kiiremini kui silmi jõuame pilgutada, pole hashtagide kasutamine bränditeadlikkuse suurendamiseks lihtsalt ainult # kasutamine sõna ees vaid midagi enamat. Brändid ei pea lootma ainult populaarsetele hashtagidele, vaid võid olla teadlikud ka tarbijate ja mõjuisikute seas tekkivatest trendidest. See aitab hashtagi kasutamist optimeerida, et sotsiaalmeedia […]
2SEO (search engine optimization) ehk kodulehe optimeerimine on vahend millega tõsta enda kodulehte Google´i otsingu tulemuste seas kõrgemale. Professionaalne kodulehe optimeerimine nõuab aega, kuid esimeste otsingutulemuste seas olemine on seda pingutust igati väärt. Igasuguse investeeringuga kaasneb alati küsimus – millist kasu see mulle toob? Sama kehtib ka SEOga. Investeeringusse panustatud raha ning sellega kaasnenud rahalist […]
0Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
1Instagrami algoritm on paras mõistatus ning korra juba selgeks õpitud süsteem ei pruugi pool aastat hiljem enam töötada. Järgnevas artiklis vaatame, kuidas kujundab algoritm sinu Instagrami ajajoont, storysid ja esiletõstetud sisu. Kuidas toimib ajajoone algoritm Eelmise aasta lõpus uuendatud Instagrami algoritmi eesmärk on tuua kasutaja feedile uut sisu juba jälgitava sisu baasil. Instagrami ajajoone algoritmi […]
0Instagrami turundus on võimas viis võita oma sihtrühma südamed. Business account ehk ärikonto pakub palju võimalusi edukaks turundamiseks, kuid ilma kindla eesmärgita (nt suurendada enda tuntust või müüa tooteid läbi äpi) ei jõua sa eriti kaugele. Loo enda nägu Sinu bio ehk profiili iseloomustav teave peab 150 tähemärgiga andma edasi kõige olulisema – ettevõtte nime, […]
0Sisekommunikatsioon tähendab suhtlemist oma töötajatega. Professionaalne sisekommunikatsioon järgib organisatsiooni väärtusi, peab silmas selle missiooni ning aitab saavutada strateegilisi eesmärke. Kuid kuna pandeemia muutis inimeste tööharjumusi, ei saa ettevõtte sisekommunikatsioon toimida enam varasemal moel, et palud valjuhäälselt korraks kogu kontori tähelepanu ja räägid asja ära. Niisiis tuleb sisekommunikatsioon mõtestada enda jaoks ümber. Või polegi su ettevõttes […]
1Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
3Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
1Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
1Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
3Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
4Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
1Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
2Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
1Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
1UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
2Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
2Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
1Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
1Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud