OSTUKORV
- No products in the cart.
Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna.
Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele oli lihtne – unustage normaalsus, sest see on igav.
Võtke kõik muistsed mudelid, tolmunud tavad ja sissetöötatud strateegiad ning visake prügikasti. Nendega enam klientide pilku pilku ei püüa, uusi väärtusi ei loo. Alanud aastal peame kasutama vaid värskelt õpitut, rakendama oma ettevõtte sisuturundusvankri ette uue aja nõudmistele vastavaid loovlahendusi. Ja ikkagi olema valmis järgmisteks trendideks.
Samas on sisuturundus endiselt kriitilise tähtsusega osa iga organisatsiooni turundusstrateegiast ja see ei muutu ka sel aastal. Kui teed praegu sisuturundusplaane, loe kindlasti, millised on sisuturunduse trendid 2021, millega tuleks töö planeerimisel kindlasti arvestada.
Möödunud kevade eriolukord tegi puust ja punaselt selgeks tõe, et kui sind pole internetis, pole sind olemas. Õigupoolest on kasvanud interneti tähtsus igapäevaelus aja jooksul pidevalt ning sujuvalt, kuid koroonaviiruse esimese laine piirangud kiirendasid asjade käiku silmnähtavalt.
Tänaseks on see siirdeperiood lõppemas. Nüüd ja edaspidi konkureeritakse klientide tähelepanu pärast peamiselt internetis. Üha enam ettevõtjaid kirjutab veebiturunduse tarbeks järjest pikemaid eelarveridu ning konkurents tiheneb iga päevaga. Oleme sunnitud investeerima üha rohkem aega ja raha, et teha end nähtavaks.
Samas ei tasu ka muutunud oludes alahinnata loovust, mis on tasuta käes ja mida saab kasutada nii palju kui kulub, et paista konkurentide seast silma. Millele iganes me tänavu panustame – piiramatule loovusele või piiratud eelarvele – sisuturunduse trendid 2021. aastal määrab kasvav konkurents.
Kuid hoolimata sellest, mis on parajasti moes, ei tohi silmist lasta suurt pilti ehk kogu turundustegevus peab ikkagi olema lõimitud ja põimitud. Miks, loe siit: Integreertitud turundus- kindel tee tarbija mällu.
Inimesed veedavad ka aastal 2021 üha rohkem aega koduseinte vahel ning uudistavad maailmas toimuvat interneti kaudu. On tõsiasi, et me oleme internetis rohkem, kui ei kunagi varem.
Google väidab, et rohkem kui 90% tema kasutajatest kasutavad mõne tegevuse käigus inspiratsiooni saamiseks või valikute tegemiseks tehnikaseadmete- ja rakenduste abi. Otsitakse vastuseid, kui tahetakse midagi teada, osta või teha.
Niisiis peab sisuturundus pakkuma tarbijale vastuseid. On oluline, et sisu oleks seejuures konkreetne ja kvaliteetne. Tekst olgu sõnastatud selgelt, pilt valitud hoolega ning video kaasakiskuv.
Sisuturundus peab aastal 2021 lähtuma eeltoodust. Iga ettevõtte eesmärk olgu, et tarbija leiaks lahenduse oma probleemile just tema kodulehelt, netipoest või sotsiaalmeediakanalist. Peamine, et külastus lõppeks tehinguga.
Möödunud aastal said uueks normaalsuseks veebikohtumised. Õigupoolest harjutab distantsõpe terve järgmise põlvkonna nendega nii ära, et millekski kuhugi kella peale kohale minemine ei tule enam kõne allagi.
Niisiis jäävad videod ja veebiseminarid populaarseteks ka sel aastal. Eelsalvestatud või otseülekandes videoloengud ning näost-näkku kohtumised virtuaalsetes koosolekuruumides on sisuturunduse trend 2021. aastal kohe kindlasti.
Seetõttu näeme kindlasti uusi innovaatilisi lähenemisi veebiseminaride läbiviimisel ja kvaliteedihüpet videosisu loomisel. Keegi ei taha enam istuda ega vaadata rääkivaid päid vaheldumisi graafikutega. Sellest vajadusest sünnivad uued põnevad ideed, kuidas köita publiku tähelepanu nii, et neil tekiks sinu (turundus)infokanalite jälgimise harjumus.
Sisuturunduse trend, mis 2021. aastal jätkub, on kitsama fookuse suunamine BOFU (Bottom Of Funnel) sisule, mis on seotud konkreetse pakkumistega. See sisu võib olla tarbijakogemuslugu, toote kasutusvaldkonnaga seotud blogipostitus, video- või audioklipp. Muutunud tarbimisharjumuste tingimustes on läbimõeldud BOFU hea viis hoida klienti enda kodulehel edasi tarbimas.
Mõned sisuturunduse trendid ei lähe kunagi moest, kuigi võivad aeg-ajalt jääda uute varju. Näiteks sisuturunduse puhul on selleks SEO ehk kodulehe sisu seadistamine otsingusõnade järgi.
2021. aasta üks olulisemaid sisuturunduse trende on kindlasti vana hea SEO tagasitulek.
Et püsida konkurentsis internetis, olla esimeste otsingutulemuste seas, tuleb leida need kõige õigemad märksõnad, millega otsimise kaudu jõuab klient sinuni ning kasutada neid sisuloome juures õigetes kohtades ja kogustes.
Tähtis on kirjutada aga ennekõike nii, et inimestel oleks teksti mõnus lugeda. Seega keskenduda tasub hea sisu loomisele, mitte ainult märksõnadele. Ja kui vähegi võimalik, osta kirjatööteenust professionaalidelt, sest kehva keelekasutusega omalooming ei mõju veenvalt ning jätab ettevõttest amatöörliku mulje.
TikToki populaarsust ei tasu alahinnata. Oma 850 miljoni kasutajaga on TikTok praegu moes ega kao sealt sel aastal kuhugi. Ka on uuendusmeelsemad turundusjuhid juba hakanud aru saama, et see on nende töövahend. Ja mitte ainult toodete või teenuste, vaid ka ettevõtte enda turundamisel!
Sest turundus pole enam pelgalt kindla toote müümine kliendile. Tänapäeval on fookus kogukonna loomisel, et koondada kokku kõik fännid, kes on ettevõttele lojaalsed. Inimesed armastavad seda tunnet, kui nad on osa millegist suuremast.
Et kaubamärgid turunduskanalite muutudes jätkuvalt pildil püsiksid, peavad ettevõtted paistma välja aktiivsed ja suhtlemisaltid. Kuldreegel kõlab: sinu info peab liikuma seal, kus liiguvad sinu kliendid.
Podcast on üks kõige hõlpsamini tarbitavaid meediavorme, mis teeb sellest suurepärase turunduskanali. Siiski ei ole siin suurt kohta reklaamide jaoks, sest kuulajad pole podcasti ajal altid reklaami vastu võtma. Reklaamipaus on reklaamipaus, olgu ta raadios, teles või kus iganes.
Nüüd kerkib küsimus, et kuidas sellisel juhul turundada oma ettevõtet, kui reklaamipaus on halb mõte? Eks ikka varjatud reklaami kujul. Üks efektiivne meetod võib selleks olla koostöö podcasti tegijatega, kes saavad mainida oma jutus kindlat toodet nii, et inimestele ei tunduks see reklaamina.
Turundusspetsialistide ülesanne on mõelda välja, kuidas luua podcastide sisu nii, et see oleks ühest küljest asjalik (järje)jutt huvitaval teemal, kuid teeniks samal ajal kaubamärgi huve.
Nagu ütles juba ämm Poola pesupulbrireklaamis: “Kui üks asi sobib kõigeks, ei sobi ta millekski!” Sama lugu on ka sisuga. Tänapäeval on lihtne õppida tundma klienti teisel pool arvutiekraani. Tema digitaalne jalajälg sisaldab andmeid, millest saab tuletada tema tarbimisharjumused- ja ootused ning panna kodulehe kuvama just teda kõnetavat sisu.
Personaliseeritud sisu luues peavad turundustöötajad mõistma inimeste käitumist, mõistma neid põhimõtteid, mis panevad inimesi otsustama ja tegutsema. Kui need rakenduspsühholoogia põhitõed on selged, on oluliselt lihtsam luua sisu, mis kõnetaks konkreetseid sihtrühmi. See on oluline, sest ootused on muutunud ja teadmine, mida klient tahab on hädavajalik. Personaliseeritud pakkumised annavad ka eelise konkurentide seas.
Ja mis see sisu võiks olla? Sõltub kliendi tüübist ja turundusosakonna mõttelennust. Väike valikvastustega online-viktoriin? Suunatud reklaampostitus sotsiaalmeedias? Aga see võib olla ka sinu ettevõtte asukoha nööpnõel kaardirakenduses. Mõtteid isikustatud sisu loomiseks leiad näiteks siit: “What Is Personalized Content? 5 Types You Can Use Today” .
Nagu kinnitavad meile sisuturunduse trendid 2021. aastal, on sisuturundus pidevas muutumises. Hoogu neile muutustele andsid mullused koroonapiirangud ning tänavu kujunevad neist muutustest välja selged sisuturunduse trendid. Kui alustad aasta 2021 sisuturunduse strateegia planeerimisega, siis hoia neid trende meeles.
Üleüldine fookus on sellel aastal kõrge kvaliteediga sisul, mis toob rohkem väärtust sinu ettevõttele, nõudmata selleks suuri lisaressursse. Tuleb mõelda oma publiku peale – kes nad on, mis neid paelub ja kuidas saaks neid inimesi rohkem kaasata. Võtmesõnadeks on isikustatud lähenemine ja kuuluvusvajadus. Oluline on väärtustada kliendikogemust. Tuleb panna inimesed tundma, et nad kuuluvad sinu kogukonda ja pool võitu on juba käes.
Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
0Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
0Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
0Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
2Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
2Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
0Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
0Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
1Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
0Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
0UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
1Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
0Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
0Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
0“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Samuti leiad blogi lõpust persoona töölehe.Persoona on isik, kes on toote tüüpilise […]
0Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
0Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
0Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast maailma parima ja tõhusama ärile ja ettevõtlusele pühendunud […]
0Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
2Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.