iOS 14 uuendused Facebook ärihalduris

Sotsiaalmeedia agentuur soovitab – iOS 14 uuendused Facebook ärihalduris, millest mööda vaadata ei saa

Nagu maailm meie ümber, läheb järjest paremaks ka Apple’i iOs 14. Vaatame lähemalt, kuidas mõjutavad iOS 14-e uuendused turundajate igapäevatööd. Kindel on see, et elu läheb jälle paremaks ja töö lihtsamaks. Tõsi, selleks peavad need iOS 14-e uuendused saama kõigepealt selgeks ja käepäraseks.

Samas võivad iOS 14-e uuendused üllatada. Näiteks võib uuenduste esmase rakendamise käigus selguda, et kõik ei tööta nii nagu tarvis. Näiteks mõned reklaamid võivad olla peatatud või ei edastu teatud seadmetesse. Aga selleks järgnevadki muudatustele alati parandused.

Kuid kõigepealt head uudised: Androidi ja/või iOS-iga seadmeid kasutab 98% maailma nutiseadmeomanikest. Neist 85% eelistab Androidi ja ainult 14% iOS-i. 

Statista.com-i andmetel käib 79,9% kasutajatest Facebookis ainult nutiseadmest ning vaid 1,7% kasutab selleks ainult arvutit ja 18,5% mõlemat. 

Seega pole käesolevat postitust lugedes meil muretsemiseks ülemäära põhjust. Ja oluline on pidada meeles, et see kehtib iOS 14 operatsioonisüsteemiga Apple’i seadmetele.

Rohkem privaatsust kasutajale, vähem infot turundajale

Ja täpselt seda need iOS14-e uuendused tähendavadki. Apple soovib anda kasutajale rohkem võimalusi kaitsta oma privaatsust ning isikuandmeid. Nagu teame, on olnud kasutajaandmete- ja käitumise jälgimine ning selle koondandmete reklaamijatega jagamine vaikimisi lubatud seade Apple’i seadmetes.

Kui seni pidi Apple’i seadme kasutaja sätetes eraldi ära märkima, et ei soovi oma andmeid jagada, siis uuenduse järel küsib seade äppe avades või netis kolades ise üle, kas kasutaja lubab end jälgida ning andmeid jagada. Ausalt öeldes kõlab see mõistlikult, või kuidas?

Kuid mis ühele kasulik, see teisele kahjulik.  Me võime ju lähtuda oma igapäevatöös reklaamimaailma parimatest tavadest ja tänavustest trendidest, kujundada neid ise, kuid tehnoloogiahiidude ja nende platvormide arendamise mäng käib üle meie peade. 

Kui inimesel on võimalik öelda “ei” andmete jagamisele, siis tõenäoliselt nii ta ka teeb. Mis tähendab aga meile, turundustöötajatele vähem infot sihtrühma kohta. See aga raskendab kampaaniate planeerimist ja reklaamide sihtimist. 

Toome näite elust enesest: Facebooki kasutaja N näeb, et tema sõber jagas oma uudisvoos teie netipoe linki. Ta klõpsab sellel ja jõuab teie lehele. Kuna kasutaja N on keelanud Facebookil oma jälgimise, ei saa nii Facebook kui meie tema kohta midagi teada. See kehtib ka nende lehtede ja äppide kohta, mis kasutavad Facebook Audience Networki.

Mida võtab ette Facebook?

Kuna Apple iOS 14 uuendused on tulnud selleks, et jääda, peavad kõik teised nendega kohanema. Facebooki lahendus oma reklaamiklientidele on uus analüütikatööriist Aggregated Event Measurement (AEM, eesti keeles näiteks sündmuste koondmõõdik), mis mõõdab kampaaniate tulemusi viisil, mis “on kooskõlas kasutajate andmete jagamise valikutega”.

Samuti suudab AEM näha Apple’i kasutajaid, kuvada muutunud privaatsuse tingimustes muidu Facebook Pixeli kaudu mõõdetavaid kampaanianäitajaid. Ning endiselt ka seda, mida teevad inimesed teie kodulehel. AEM-i eesmärk on säilitada kasutajate privaatsus, kuid koguda turundajatele endiselt vajalikku infot.

AEM-i seadistamiseks tuleb kõigepealt verifitseerida oma koduleht ja siis minna oma Facebook Business Manageri, klõpsata Events Manageril, valida Pixel ja nüüd valida ülaribamenüüst sinna tekkinud Aggregated Events Measurement

Facebook Web Event Configurations

Sellel klõpsates on näha Facebooki Business Manageriga seotud domeenid. 

Configuring Your Facebook Web Events

Nüüd tuleb valida neist see, millega on soovi toimetada ja klõpsata Manage Events ja nüüd on võimalik lisada AEM-i neid kampaaniaid, mis praegu käivad Facebooki kaudu.

Juhised, kuidas AEM-i seadistada, leiab Facebooki abisektsioonist.

Mida täendavad need iOS14-e uuendused igapäevatöös?

Igapäevatöös tähendavad iOS 14-e uuendused ennekõike harjumuspärasest teistmoodi liigutusi sama töö tegemisel.  Pakume omaltpoolt veel mõned nipid, mis aitavad teha tööd nii, et kampaaniad toimivad ning vajalik info tuleb uute võimaluste piires kätte edasi. 

  1. Arva kampaania sihtrühmast välja iOS-i operatsioonisüsteemi kasutajad. See pole küll eriti kestlik lahendus, kuid annab aimu, milliste andmete põhjalt pead edaspidi töötama, kui iOS14-e uuendused jõustuvad täismahus.
  2. Loo lisakampaaniaid. See tähendab veebikülastuste või muude kampaaniate käivitamist ja kodulehe jälgimissüsteemi kasutamist, et teha kindlaks, kas reklaamide tulemusel toimus  soovitud tegevus UTM -ide ja teiste taoliste tööriistade abil saab kindlaks teha, millisest kampaaniast, reklaamikomplektist ja reklaamist külastuse ja toiminguni jõuti, ilma et peaksime lootma vaid Facebook Pixelile.
  3. Muuda kampaania või selle maandumisleht mitmetasandiliseks. See tähendab, et kasutajad peavad enda kohta andma infot varem kui soovitud lõpp-toimingut sooritades. Eesnime, perekonnanime või e -posti aadresse saab tagasiulatuvalt tagasi Facebooki üles laadida, et luua kohandatud vaatajaskondi reklaamide uuesti sihtimiseks. Nipp on pealtnäha puine, kuid on väga ümmargune viis probleemile lähenemiseks, kuid see võib lubada teil rohkem tugineda inimestele, kes on valmis teile teavet ise andma.


Ja  kui need nipid käpas, läheb elu jälle lihtsamaks. Kuid peab arvestama, et reklaamide levinumbrid kukuvad ikkagi. Facebooki reklaamirobot on loodud sihtima teatud kindla algoritmi järgi ja kui jälgijaskond kukub, annab ta sellest teada väljendiga “learning limited”. Mis selle taga peitub ja kas see on halb sõnum, loe siit.

 kipuvad reklaamitellijad ilmselt sihtima laiemat publikut ning panema reklaamide alla rohkem raha. Ning Facebooki reklaamiroboti teenuse hinna ja tulemuste suhe läheb tasakaalust välja. Mis tähendab, et väiksematel ettevõtetel pole enam mõistlik end reklaamida suhtlusmeediahiiu kasutajate uudisvoogudes. 

Kuid kui olete samal ajal ise ka iOS 14-ega nutiseadme kasutaja, saate seejuures nautida senisest suuremat privaatsust. 

Kui tunned, et ise ei jaksa ja ei suuda, siis saada meile päring ja tuleme sulle appi Facebooki reklaamihalduri käsitlemisega.

0

Seotud teemad