OSTUKORV
- No products in the cart.
Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni.
Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania on ettevõttele võimalus olla tarbijaskonna jaoks pildil. See aga eeldab läbimõeldud tegutsemist, sest kõige edukam sotsiaalmeediakampaania on endiselt selline, mis on loodud läbimõeldult, arvestades sihtrühma eripärasid ja konkreetse kanali võimalusi.
Sotsiaalmeedia kampaaniate 2021 aasta trendid on paljuski mõjutatud eelmise aasta pandeemiast ja sellest tingitud muutustest inimeste ajakasutuses ja tarbijakäitumises. Niisiis – mida peaks iga turundaja 2021. aastal arvesse võtma, et luua senisest veelgi kaasakiskuvamaid kampaaniaid?
Reklaam ei pea olema alati silmatorkav ja ülejäänud infost liiga eraldatud. Kui korraldate Facebooki reklaamikampaaniaid, kaaluge alati oma reklaami sisu ühtlustamist vastavalt sellele, mida inimesed tavaliselt uudistevoos näevad.
Sest parimad reklaamid sotsiaalmeedias on sellised, mis sobivad silmaga vaadates kokku uudisvoo lehe kujundusega ja mõjuvad seetõttu loomuliku sisuna, mitte reklaamina. Tähtis on näha asju nõnda, nagu neid näeb vaataja-lugeja.
Loomuliku postitusena mõjuv reklaam seguneb tema jaoks muu sisuga, mistõttu on suurem tõenäosus, et ta peatub selle vaatamiseks-lugemiseks. Keegi ei taha tunda, et neile pressitakse midagi peale ja tihti vaadatakse reklaamidest ka lihtsalt mööda, sest need mõjuvad kujundusega eos pealetükkivalt.
Vaata siit, millised on graafilise disaini trendid 2021.
Facebook on pigem “casual” ehk vabam platvorm ja selline on ka sealne keskmine keelekasutus. Liiga ametlik kirjastiil ei pruugi seal üldse mõjuda, mistõttu tasuks inimeste kõnetamiseks proovida veidi vabamat stiili. Kirjutada nii, nagu seal kirjutatakse.
Kui teie sihtrühmaks on näiteks 20-30 aastased, siis mõelge, kuidas nemad omavahel sõpradega kirjutavad ja püüdke leida sarnane stiil. Sihtrühmaga samastumine on väga oluline ja võib tuua juurde palju meeldivat ning ennast taastootvat tähelepanu.
Samas ei käi see vabadus grammatikareeglite kohta. Änd estonglish on big no-no cool. Kokku ja lahku kirjutamine, komad, suur- ja väiketähe kasutus – nende õigsuse kontrollimiseks on Eesti Keele Instituudi koduleht. Ja uskuge, karjuvad kirjavead mõjutavad klientide silmis ettevõtte tõsiseltvõetavust. Eriti, kui ettevõtte tegevusalaks on intellektuaalse ekspertiisi pakkumine.
Iga päev vaadatakse Facebookis umbes 8 miljardit videot. Enamasi vaadatakse neid nutifonist, mistõttu on ülioluline kohandada video vastavaks mobiilivaate nõuetele. Ja pidage meeles, et 85% neist videotest vaadatakse ilma helita. See tähendab, et peate oma videotele lisama kindlasti pealkirjad ja selgitavad tekstid. Ja kuna inimestel on kiire, siis hoia videod lühikesed, aga sisukad. 20-30 sekundit on piisavalt pikk aeg, et sinna mahuks ära kõik mis vaja. Proovige ja te üllatute, kui hästi toimivad sotsiaalmeedias lühiformaadid.
Järjest enam pööratakse Facebookis rõhku story formaadile. Kui alguses ei näinud keegi sellel formaadil mingit mõtet, siis nüüdseks on see kasutajate poolt omaks võetud.
Facebooki story on täisekraanil fotod, videod ja postitused, mis on nähtavad ainult 24 tundi. Fotosid esitatakse viis sekundit ja videot kakskümmend sekundit. Otsevideod kaovad pärast otseülekande lõpetamist. Kommentaarid ja meeldimised on nähtavad ainult postitajale. Facebooki story reklaamklipid võivad olla teostuselt ja stiililt kas mobiili- või profivideod. Soovitavalt võiks kampaanias kasutada mõlemas võtmes story-klippe. Mobiilivideo mõjub tarbija silmis pigem loomuliku sisuna, nagu uudisvoo stiilis kujundatud reklaamgi, kuid profivideo oma kvaliteediga, mis meenutab klassikalist telereklaami, on hea tarbija bränditeadlikkuse tõstmiseks.
Tänu tubaselt möödunud eelmisele on netipoodlemine populaarsem kui kunagi varem ja Facebookis turundajad peavad arvestama sellega, et kodused inimesed veedavad sotsiaalmeedias aega senisest enam, mistõttu tasub oma netipoega olla kohal ka seal. Kuid kuidas suurendada Facebooki reklaamide kaudu oma müüki võimalikult palju?
Muidugi on sotsiaalmeedias reklaamikampaania üles ehitamiseks palju erinevaid võimalusi, mis võib olla esimese hooga segadust tekitav, kuid nende seas on mõned nipid, mis annavad alati häid tulemusi:
Facebooki reklaamid on võimsad. Vähesed muud turunduskanalid võimaldavad teil jõuda vähem kui 5 euroga enam kui tuhande inimeseni.
Halb on see, et Facebook tahab aina enam reklaamide eest raha, mis on ka mõistetav – ka Facebook äriettevõte. Hea uudis on see, et Facebook siiski tahab, et reklaamid oleks edukad, sest see on nende jaoks samuti kasulik. Seetõttu nad arendavad pidevalt välja uusi võimalusi, et teha kampaaniad efektiivsemaks ja anda turundajatele suuremad võimalused oma klientide leidmiseks.
Samuti tuleb olla sel aastal rohkem kursis Facebooki uuendustega, näiteks tasub hoida silm peal Apple IOS 14 uuendustel.
Tuhanded ettevõtted ei suuda Facebooki reklaami jõudu ära kasutada, sest nad ei tea, kuidas seda teha. Sõltumata ettevõtte suurusest, toodetest, teenustest või tööstusharust on Facebook õige kanal koos oma tehniliste võimalustega, mis aitavad jõuda teie ettevõttel sihtgrupini.
Soovid abi, siis kirjuta meile tiim@projektiagentuur.ee ning korraldame suurima hea meelega sotsiaalmeedia kampaaniad sinu eest.
Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
0Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
0Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
2Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
2Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
0Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna. Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]
0Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
0Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
1Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
0Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
0UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
1Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
0Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
0Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
0“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Samuti leiad blogi lõpust persoona töölehe.Persoona on isik, kes on toote tüüpilise […]
0Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
0Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
0Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast maailma parima ja tõhusama ärile ja ettevõtlusele pühendunud […]
0Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
2Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.