OSTUKORV
- No products in the cart.
Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale.
See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu loomingulises. TikTok on maailm, kus kedagi ei mõisteta hukka ja kus igal häälel on publikut. Olgu teie ettevõte suur või väike, tehke või müüge mida iganes – TikToki on oodatud ka teie bränd.
Alguses võib TikTok oma lustakate ja natuke tobedate videotega pea sassi ajada, aga seal on teisigi peale teismeliste, kes kaamera ees tantsivad.
TikTok on maailm, kus kedagi ei mõisteta hukka ja kus igal häälel on publikut.
TikTok, koduturul tuntud kui Doujin, lasti turule 2016. aasta septembris Hiinas. Järgmise aastaga muutus see popiks üle maailma. TikToki rakendus võimaldab kasutajatel luua 15- kuni 60-sekundilisi videoid.
TikTok on saadaval enam kui 150nel turul üle maailma ja 39s keeles.689 miljonit rahvusvaheliselt kasutajat.
Numbrid räägivad enda eest. Valides õigeid turundusstrateegiaid, võite TikTokis teha väga edukaid kampaaniaid ja jõuda õige ning arvuka publikuni.
Kuid TikTok pole koht tõsiste nägude tegemiseks. Selle kasutajaskond on valdavalt vanusevahemikus 16-24 eluaastat. Kui soovite seal edukas olla, peale leidma loovlahendusi, mis kõnetavad ja kaasavad noori. Muidugi pole TikTok seetõttu kõigi ettevõtete jaoks. Niisiis tasub enne ettevõtte konto loomist teha platvormiga pisut rohkem tutvust. Mis kasu on ettevõttele kasutajakontost, mida ei oska tulemuslikult kasutada keegi?
Alustamiseks vajate TikToki reklaamikontot või kontohaldurit. Teie ettevõtte kvalifitseerimiseks saate otse ühendust võtta TikTok Adsiga. Kui olete oma taotluse esitanud, vaatab TikToki esindaja selle üle. Kui teie ettevõte vastab nõuetele, võtab TikToki esindaja teiega ühenduse reklaamikonto seadistamiseks.
For You – sellel lehel näete viimase aja trendikamaid videosid ja nende loojaid. Samuti seda sisu, mida TikToki algoritm arvab, et võiksid näha. Kasutades oma postituse all #ForYou haaksõna, suunab algoritm sinu postituse sellele lehele.
Following – sellel lehel näed kõigi nende kasutajate videosid ja pilte, keda sina jälgid. Kui oled huvitatud viimase aja uusimatest, populaarsematest trendidest ja haaksõna-väljakutsetest, siis neid saad näha Discover lehel.
Nagu igal suhtlusmeediaplatvormis, loeb ka TikTokis just loov ning lõbus sisu. Järjekindel ja heatasemeline sisuloome on meie ajal üks lihtsamaid ja odavamaid viise, kuidas saada endale jälgijaid ja oma äri reklaamida.
TikToki suur pluss on see, et siin armastavad inimesed autentsust. Ole nagu oled – lihtsalt haara oma nutitelefon ja hakka filmima. Kuigi ootamatused ja veidrused on TikTokis normaalsuseks, siis ettevõtte brändi puhul tasub kindlaks jääda ühele stiilile, läbivale peajoonele.
See on TikTokis aina enam populaarsust koguv turundusstrateegia. Väljakutse seisneb selles, et julgustad kasutajaid looma või taaslooma sisu, lisades haaksõnana postitusele sinu brändi nime. Lõbus ja kaasahaarav väljakutse ei reklaami ainult sinu ettevõtet, vaid paneb kasutajaid rohkem ka omavahel suhtlema ja tegutsema. Mäletad – kasutajate kaasamine on sotsiaalmeediaturunduses oluline.
Näiteks oli kaubamärk Guess üks esimesi ettevõtteid, kes alustas haaksõnaväljakutset. Nad julgustasid TikToki kasutajaid filmima end Guessi uutes teksariietes haaksõnaga #InMyDenim ja saavutasid sellega tohutu populaarsuse.
TikToki mõjuisikud pole veel nii populaarsed, kui Instagrammi või YouTube’i tähed, kuid see on aja küsimus, millal mõni neist saab sama tuntuks ning mõjukaks. Kui olete säärasele silma peale pannud, tasub hakata temaga tegema ka koostööd.Sest TikToki kasutajad ei taha näha enam traditsioonilisi reklaame ja seetõttu tuleb neile läheneda teisiti.
Õigesti valitud mõjuisik võib niisiis olla ettevõttele suureks abiks. Kuid saamaks koostööst võimalikult palju kasu, peab kindlasti tähelepanu pöörama, et mõjuisik sobiks kokku nii sinu kaubamärgi kui sihtrühmaga.
USA restoranikett Chipotle tegi väga eduka koostöö ja turunduskampaania mõjuisiku David Dobrikiga. Oma #ChipotleLidFlip väljakutsega said kampaaniale ligi 230 miljonit vaatamist.
Hetkel on TikTokis viis erinevat reklaamivormingut, sealhulgas voosisised reklaamid, mis sarnanevad Instagrami reklaamidega ja ilmuvad lehel sirvimisel. Need vormingud on:
Loomingulisusel pole piire, kui mõelda väljaspool raame.
Kuigi need reklaamivõimalused pakuvad TikToki tohutu kasutajaskonnaga ühenduse loomiseks palju häid võimalusi, võivad minimaalsed kulutused neile olla suured ega pruugi olla väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele jõukohased. Niisiis arvutaga, kas teil on mõistlikum maksta TikTokile või leida seal enda reklaamimiseks muid võimalusi.
Kokkuvõttes on TikToki reklaamikanaline kasutamine on väga tõhus (ning lähitulevikus veelgi tõhusam) viis oma brändi tuntuse suurendamiseks ja müügitulemuste parandamiseks. Pidage meeles, et TikToki turunduskampaaniate juures on oluline leida sealt üles õige sihtrühm ja luua neile köitvat sisu. Loomingulisusel pole piire, kui mõelda väljaspool raame. Ettevõtted, kes on võtnud julguse kokku ja asunud kasutama TikTokki, on saavutanud väga häid tulemusi.
Loe meie teisi blogisid sel teemal.
Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniaid?
0Miks kasutada Promoty võimalusi ja kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Kuidas korraldada sisuloojatega kampaaniat? Sotsiaalmeedia on kahtlemata üks väga võimas turundustööriist, millega saab jõuda laia tarbijaskonnani. Influencerid ehk sisuloojad/mõjuisikud on tõusnud märkimisväärseks turunduskanaliks. Edukas koostöö ettevõtte ja sisulooja vahel aitab oluliselt kasvatada brändi tuntust ja toodete/teenuste müüki. Promoty on Eesti suurim influencer turunduse platvorm, mis toob […]
0Sotsiaalmeedia on ja jääb turundajate jaoks väärtuslikuks töövahendiks. Kuid edukad sotsiaalmeedia kampaaniad nõuavad, et turundajad oleksid kursis, milline sisu on oodatud ning millised on konkreetse sotsiaalmeediakanali pakutavad tasuta ja tasulised võimalused selle sisu toimetamiseks tarbijateni. Arvestades sotsiaalmeedia üha kasvavat tähtsust, on brändi sotsiaalmeediakanal midagi enamat kui lihtsalt jälgijad, fännid ja fotod. Iga üksikpostitus või kampaania […]
0Kommunikatsioonis on käes põnevad ajad. See ei tähenda ainult uusi turunduskanaleid ja põnevaid äppe, vaid uute kommunikatsioonitrendidega peab kaasas käima kogu organisatsiooni avalik suhtluskultuur. On suur tõenäosus, et paljud siin välja toodud trendidest ei jää ainult hooajapõhiseks, vaid on tulnud, et jääda. Rõhk ühiskondlikel teemadel Tegemist on loodetavasti trendiga, mis ei lähe kunagi moest. Üha […]
2Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
2Graafilise disaini trendid muutuvad pidevalt. Niisiis on meil viimane aeg küsida: millised on graafilise disaini trendid 2021? Lühidalt vastates: ajakohased. Mida tähendab see omadussõna sisuliselt, seda vaatame lähemalt tänases blogipostituses. Kui möödunud aastal tuli kõigil ettevõtjatel kiiresti kohaneda pandeemia tõttu pea üleöö hüppeliselt internetikesksemaks muutunud maailma mängureeglitega, siis tänavu hakatakse välja selgitama esimesi tõelisi kaotajaid […]
0Et eelmisel aastal muutis maailma märgatavalt, on sisuturunduse trendid 2021 hoopis muud, kui mullu. Tunased turundustrendid tuleb vahetada värskete vastu, sest tulevik on käes juba täna. Olgem ausad – möödunud aasta õpetas meile palju uut ja pani meid tööle viisil, mida poleks osanud ette näha. Aga me kohanesime! Eelmise aasta kõige tähtsam õppetund kõigile turundusinimestele […]
0Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
0Instagrami teatavasti klikitavaid linke lisada ei saa. Ainuke koht, kus on võimalik lisada üks ainus link, on Instagrami profiilil. Kui soovid jagada oma jälgijatega uut kodulehe, Youtube video või muud sisu, siis pead igakord profiilil linke muutma. Siinkohal saab appi tulla Linktree. Linktree on tasuta tööriist Instagrami sisuloojatele, mille abil saab luua mikro veebilehe, kuhu […]
1Facebook Creator Studio koondab kokku kõik tööriistad, mida vajad sisu tõhusaks postitamiseks, haldamiseks, raha teenimiseks ja tulemuste mõõtmiseks kõigil oma Facebooki-lehtedel ja Instagrami-kontodel. Kui Sul on oma Facebooki-leht või kui haldad mõnda, saad hõlpsasti juurdepääsu Facebooki Creator Studiole. Ehkki funktsioonid, mida saad omaniku või haldurina kasutada, võivad erineda, on see tööriist siiski väärt katsetamist. Kui […]
0Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie […]
0UX-i disain keskendub kliendi teekonna ning igapäevaste toodete ja teenuste, näiteks veebisaitide, rakenduste või isegi kohvimasinate vahelisele interaktsioonile. UX ühendab endas psühholoogia, äri, turu-uuringute, disaini ja tehnoloogia aspekte. Mis on UX-disain? „Kasutajakogemuse kujundamist” kasutatakse sageli vaheldumisi selliste mõistetega nagu „Kasutajaliidese kujundamine” ja „Kasutatavus”. Ehkki kasutatavus ja kasutajaliidese (UI) kujundamine on UX-i kujundamise olulised aspektid, on […]
1Esimene asi, mida inimese juures tähele paneme on tema välimus – kuidas ta liigub, mis tal seljas on, millised on ta juuksed. Halba esmamuljet on raske heaks muuta, eriti kui võistlete veebis miljonite kandidaatide vastu. Princetoni teadlased leidsid, et 0,1 sekundi jooksul kujundavad inimesed fotodel, mida neile näidati, nägude meeldivuse, usaldusväärsuse, pädevuse, atraktiivsuse ja agressiivsuse […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
0Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
0Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
0“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Samuti leiad blogi lõpust persoona töölehe.Persoona on isik, kes on toote tüüpilise […]
0Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
0Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
0Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast maailma parima ja tõhusama ärile ja ettevõtlusele pühendunud […]
0Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
2Instagrami turundus ei näi esmapilgul midagi keerulist olevat. Laed foto üles, töötled, sest Instagrami töötlusvahendid on ühed paremad üldse, lisad kirjelduse ja sobilikud emotikonid ning mõned vastavasisulised hashtagid ja tehtud ta ongi. Aega kulub 3−8 minutit! Kui oma lehele on õnnestunud juba piisavalt jälgijaid koguda, siis laike üldiselt tuleb pea igale postitusele üsna kergesti. Aga kuidas […]
0
KONTAKT
LIITU UUDISKIRJAGA
Copyright @ Projektiagentuur 2021. Kõik õigused kaitstud
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.