OSTUKORV
- No products in the cart.
Pole ilmselt kedagi, kelle postkasti poleks prantsatanud uudiskiri, mille ta koheselt prügikasti teisaldab. Selleks, et sama lugu ei juhtuks sinu uudiskirjaga, oleme varunud mõned uudiskirja näited ja nipid, millest inspiratsiooni ammutada.
See peaks olema ilmselge, ent üllatav on uudiskirjade arv, mis on lihtsalt üks suur kogum kuulutusi. Keegi ei vaata telerit ainult reklaamide pärast, ükskõik kui lõbusad need ka poleks. Seega veendu, et pakud kasulikku ja huvitavat sisu, mida oleks põnev ja kasulik lugeda.
Mõtle enda peale, kui palju uudiskirju sinu postkastis redutavad ilma selleta, et sa neid kunagi avaks? Palju! Sama olukord on tõenäoliselt ka sinu lugeja postkastis. Selleks, et sinu lugeja su uudiskirja avaks, pead sa tõmbama koheselt tähelepanu. Uudiskiri peab sõna otseses mõttes karjuma “LOE MIND KOHE”. Kui sinu tellijad näevad teemat ja mõtlevad “ma loen seda hiljem”, siis nad ei loe seda kunagi!
Veendu, et olete oma uudiskirjadega kooskõlas ja et sinu tellijad teaksid, mida uudiskirja avades ja lugedes oodata. See ei tähenda, et mitmekesisus ja uudsus poleks olulised. See tähendab lihtsalt seda, et sinu tellijad ei tohiks tunda end petetuna, põhjusel näiteks et teemarida ei sarnane uudiskirja sisuga. Veendu, et sinu tellijad usaldavad öeldut ja kohtlevad sind teema autoriteedina.
Oled oma ala ekspert, sinu tellijad tõenäoliselt mitte. See tähendab, et peaksid selgitama kõike tavaliste sõnadega ja kirjutama lahti kõik tööstusharu terminid, lühendid ja akronüümid.
Inimesed on hõivatud! Seega veendu, et inimesed saaksid sinu uudiskirjast vajaliku teabe kiiresti ja lihtsalt kätte. See tähendab ka seda, et ei tasu toppida oma uudiskirjadesse liiga palju teavet ja liiga palju erinevaid artikleid.
Tähtpäevad pole kasulikud tööriistad mitte ainult sotsiaalmeedia postituste kirjutamiseks, vaid ka uudiskirjade põnevamaks muutmisel. Siin on mõned mai 2022 tähtpäevad, millega oma uudiskiri siduda:
03.05 Õpetajate hindamise päev
Käes on aasta kõige pingelisem aeg nii õpetajatele kui ka õpilastele – EKSAMID!
💡Uudiskirja näide: Kui soovid tunnustada õpetajaid nende raske töö eest, paku oma uudiskirjas neile allahindlust või sooduskoodi.
💡 Pealkirja ideid:
08.05 Emadepäev
Emad ja vanaemad väärivad meie hoolt ja tähelepanu IGA PÄEV! Oma uudiskirja võiks neile pühendada aga just sellel päeval!
💡Uudiskirja näide: Saada välja countdown’iga uudiskiri, tuletades lugejale meelde, et ta soetaks erilised kingid oma kallitele juba varakult.
💡Pealkirja ideid:
09.05 Euroopa päev
Viimase kahe kuu sündmused on näidanud, kui oluline on meie ühtsus. Kui sa pole sõja teemal veel sõna võtnud, ent tunned, et tahaksid mingil viisil Ukrainale abikäe ulatada, siis siin on sulle idee.
💡Uudiskirja näide: Kutsu lugejaid annetama konkreetsele organisatsioonile.
💡Uudiskirja näide: Kommunikeeri lugejale, et kõik teatud perioodil soetatud toodete tulu läheb Ukraina abistamiseks.
💡Pealkirja ideid:
17.05 Kodus töötamise päev
Taas päevakajaline tähtpäev, mida võib oma uudiskirjaga siduda!
💡Uudiskirja näide: Tuleta lugejale meelde, et ka kodus töötades on oluline vaheldus- pausid, mugav töökeskkond ja vaimne heaolu.
💡Pealkirja ideid:
27.05 Päikesekaitse päev
Kui sinu teemaks on näiteks tervis või ilu, siis see tähtpäev on sulle! Paljud kahjuks ei tea, et päikesekahjustused on nr 1 põhjus nahavähi tekkimisel, seega on see oluline teema, millest rääkida.
💡Uudiskirja näide: Räägi oma lugejale päikesekaitse olulisusest ning jaga temaga nippe, kuidas valida õige päikesekreem. Kui müüd päikesekaitse kreeme, siis paku uudiskirja lugejale allahindlust või sooduskoodi.
💡 Pealkirja ideid:
Ideed paigas, siis võib kirjutama hakata! Kui vajad siiski uudiskirja kirjutamisel abi, siis meie tiim aitab sind selles hea meelega. Võta meiega julgelt ühendust.
3Kui avad Instagrami äpi, siis esimese asjana lähed vaatama… Suur osa inimesi vastab “story-sid”! Instagram story on kõige lihtsam, kiirem ja loomingulisem viis, kuidas oma jälgijaid kaasata! Story ehk lugu Nagu nimigi reedab on story eesmärk jutustada lugu, täpsemalt lühilugu. Kes siis ikka viitsib kuulata igavat pikka jutustust, mis hüppab ühe mõtte juurest teiseni, korrates […]
95 nippi, kuidas Instagram Reelsidega suurema publikuni jõuda Instagram Reels- oled neist kuulnud ja näinud, oled ehk isegi mõne ise loonud, aga ei ole millegi pärast postitanud või pole need piisavalt menukaks osutunud. Kas olukord on tuttav? Kui jah, siis loe siit blogist, meie soovitusi. Staatiline pilt on hea, aga liikuv veel parem! Alates Reelsi […]
16Püüdsime kinni meie sisulooja ja copywriteri Emeli ning palusime tal veidi lähemalt rääkida sellest, kuidas luua sotsiaalmeedias sisu läbimõeldult ning strateegiliselt. Siin on kasulikud nõuanded ja nipid, mida ta meiega jagas. Emeli, tegeled igapäevaselt sisuturundusega ja tekstide kirjutamisega, räägi, millest peaks sotsiaalmeedia sisu planeerides alustama? Sisuplaani tegema hakates ei saa üle ega ümber olukorra kaardistamisest, […]
14Äriplaan- tüütu bürokraatia või äri õnnestumise alus? Hea idee paneb tiivad kasvama ja sageli on selles faasis soov vaid lennata ja hakata kohe tegusid tegema. Tiivustav idee on üks eduka äri koostisosa, kuid samuti on tugeva äri alustalaks ka töötav äriplaan. Nendele, kes soovivad oma idee teostuseks saada rahastust on äriplaan vaieldamatu kohustus. Artiklis tuleb […]
2Kui sa oled siia jõudnud, siis arvatavasti seisab sul ees turunduskampaania korraldamine. Olenemata sellest, kas see on sinu esimene kord või võtad asja ette juba mitmendat korda, tasub pilgu peale visata allolevatele nippidele selleks, et asjale veelgi teadlikumalt läheneda. Vaatame üle kõik, alates erinevates turunduskampaania vormidest, eesmärkidest ja sihtrühma määramisest, kuni kampaania edukuse hindamiseni. Turunduskampaania […]
2LinkedIni voog pole kronoloogilises järjekorras. LinkedIni algoritm määrab kindlaks, millised postitused kuvatakse voo ülaosas, mis tähendab, et mõnikord näevad kasutajad vanemaid või populaarsemaid postitusi enne, kui nad näevad uuemaid. LinkedIni algoritmi mõjutavad mitmed tegurid ja need muutuvad suhteliselt sageli. LinkedIni algoritmi 2021. aasta kaks peamist tegurit hõlmavad sotsiaalse müügi indeksit ja postituse juures veedetud aega. […]
1Unikaalne müügiargument on väga oluline ettevõtluse alus. Konkurents on osa ärist ja sunnib ettevõtjaid leidma pidevalt uuemaid ja paremaid lahendusi, et olla teistest parem. Klientidel on valik suur ja nende eesmärk on aru saada, milline toode või teenus eristub teistest. Seetõttu on kõigil ettevõtjatel vaja mõista, mis on nende unikaalne müügiargument (USP), ehk miks klient […]
0LinkedIn oma enam kui 738 miljoni kasutajaga on ettevõtjate maailmas nagu Facebook. Parim paik tööalase kontaktivõrgustiku kogumiseks, haldamiseks ning rakendamiseks oma karjäärivankri ette. Järgnevas artiklis annab LinkedIn profileerija Tõnis Mutt nõuandeid, kuidas LinkedIni personaalne profiil korrastada tulemuslikult. Kujunda endast kaubamärk Me oleme tööturul tooted, vennad ja õed. Igaüks meist – direktorist koristajani – kannab küljes […]
2Kui alguses oli TikTok peamiselt koht, kuhu kasutajad laadisid humoorikaid lühivideosid, siis praegu on tegemist ühe maailma populaarseima suhtlusmeediaplatvormiga. TikToki turundusvõimalusi ei tasu alahinnata ja seetõttu peaks iga turundaja, kelle sihtrühmaks on noorem põlvkond, mõtlema TikTokis turunduskampaaniate tegemise peale. See popp ja noortepärane platvorm on koht, kus kaubamärki reklaamides on lubatud ja lausa nõutud piiritu […]
1Mida on ühist ettevõtte asutamisel ja maja ehitamisel? Õige, mõlemad hakkavad pihta projektist. Kuid olgu ehitusjoonis või äriplaan – pädeva projekti koostamine on tükk tööd koos hinnasildiga. Äriplaani koostamine on alati töö tellija materjalist. Allpool vaatame, kuidas kujuneb ja millest koosneb äriplaani hind. Tähtis tegur, mis määrab, milliseks kujuneb äriplaani hind, on asutatava ettevõtte tegevusvaldkond. […]
4Hea äriplaani koostamine pole ei raketiteadus ega tuumafüüsika. Tuleb teada hea äriplaani koostamise põhitõdesid. Väldi seitset sagedamat äriplaani koostamise viga, mis annavad soovitule vastupidise tulemuse ja saadavad ka kõige paremad mõtted rahastajate silmis allavett. Või kui ei saada, siis kiire pankroti tagab nende vigadega äriplaani koostamine kohe kindlasti. Loe edasi, mida äriplaani koostamisel vältida? 1. […]
1Äriplaani kirjutamine võib esmapilgul tunduda keerulise ülesandena või tüütu kohustusena. Tegelikult on tegemist vajaliku dokumendiga, mis eelkõige aitab lahti mõtestada ning paika seada kindla plaani tegutsemiseks ning eesmärkide saavutamiseks. Kuna äriplaani koostamiseks pole kindlat vormi, mida kõik ettevõtjad peaksid ühtmoodi kasutama, siis siit leiad kasulikku nõu, mille järgi tegutseda, ning mis aitab sind äriplaani kirjutamisel. […]
2Meediaplaneerimine on protsess, milles turundajad määravad kindlaks, kus, millal ja kui sageli nad reklaami kasutavad, et maksimeerida oma sihtrühma kaasamist (engagement) ja investeeringute tasuvust. Meediakava võib jagada reklaamikulusid ja ressursse erinevate internetiühendusega või -ühenduseta kanalite vahel nagu ringhääling, trükitud reklaamid, tasulised reklaamid või natiivse ehk kohaliku sisuga reklaamid (native contents). Tänapäeva konkurentsivõimelisel turundusmaastikul peavad turundajad […]
1Integreeritud turundus on lähenemisviis tarbijatele ühtse ja sujuva kogemuse loomiseks. Eesmärgiks on ühendada turunduskommunikatsiooni kõiki aspekte. Näiteks – reklaami, müügi edendamist, avalikke suhteid, otseturundust ja sotsiaalmeediat, sulatada vastavate taktikate, meetodite, kanalite, meedia ja tegevuste segu abil, nii et kõik töötaksid ühtse jõuna. See on protsess, mille eesmärk on tagada, et kõik sõnumside- ja kommunikatsioonistrateegiad oleksid […]
1“Persoona” või „ostupersoona“ kujundamine on sageli etapp, mida suurem osa eriti alustavaid ettevõtjaid ei tee! Kas ja milleks on persoona loomine vajalik? Enne, kui räägime miks persoona kujundamine oluline on, siis selgitame millega on täpsemalt tegu ning kuidas persoona loomine peaks välja nägema? Persoona on isik, kes on toote tüüpilise või sihtrühma kasutaja väljamõeldud, kuid […]
1Veebibänneri all mõistetakse enamasti standardformaadis staatilisi või animeeritud pilte, mida kasutatakse veebis. Bänner on osa ettevõtte brändingust ja peab vastama ettevõtte kuvandile ja rääkima ühte keelt ettevõtte CVI-ga. Bännerreklaami nimetatakse bännerreklaamide visuaalse olemuse tõttu ka displeireklaamiks (erinevalt tekstilisest reklaamist). Võite alustada bännerreklaami kampaaniat Google Adwordsis, kõikides sotsiaalmeedia kanalites, e-posti teel, veebisaitidel jne. Bännerreklaam koosneb kujutisest […]
1Mõiste tööandja bränding kõlab meedias ja personalijuhtide seas aina rohkem. Mis see on ja miks see peaks ühele ettevõttele kasulik olema? Ning kuidas seda oma ettevõttes tööle panna? Mis on tööandja bränding? Märk (bränd) on oluline turul silmapaistmiseks. Tarbijabrändiga on organisatsioonid kokku puutunud juba päris pikka aega, see aitab tootel teistest sarnastest eristuda ning end […]
1LinkedIn B2B sisuturunduse strateegia – kuidas seda teha? Veel mõned aastad tagasi, kui LinkedIn maailma ärikliendi turunduses juba ilma tegi, oli kuulda Eestis pidevalt väiteid, et LinkedIn siin ei tööta. Tänaseks on Eesti äriturundajad lõpuks siiski LinkedIni enda jaoks avastanud ja seda tõestavad aastast aastasse mitmekordistuvad Eesti firmalehtede avamise statistika. LinkedIni maine on teinud temast […]
1Kuidas erineb agiilne projektijuhtimine tavalisest projektijuhtimisest? Projektijuhtimine on praktika, mis hõlmab enda alla hulga spetsiifilisi meetodeid, tehnikaid ja kompetentse, mida kasutatakse tegevuste planeerimisel, hindamisel ja kontrollimisel. Nende tehnikate eesmärk on saavutada soovitud tulemus õigeks ajaks, kokkulepitud eelarvega ja kooskõlas kokku lepitud tingimustega. Projektijuhtimise viisidest rääkides võib eristada kaht peamist suunda – traditsiooniline ning uuem ja […]
3Projektiagentuur on Eestis tegutsev projektijuhtimise, turundus- ja äriteenuseid pakkuv ettevõte. Aitame iga päev kaasa mikro- ja väikeettevõtete arengule ja kasvule.