Uued põnevad funktsioonid Instagram storys

Uued põnevad funktsioonid Instagram storys

Instagram story on tavaliselt esimene asi, mida silmame avades Instagrami äpi. Statistikale toetudes selgub, et enamik meist vaatab enne kõik storyd läbi ning alles seejärel suundub postituste juurde. Instagrami story-sid kasutab iga päev üle 500 miljoni inimese. Kõige huvitavamad story-d tehakse hetkes, kasutades selleks videoid, fotosid ja loomingulisi tööriistu võimaldades jälgijatel heita põgus pilk teie igapäevaellu. Toome teieni mõned uuendused, mida saate oma nähtavuse ning kaasamise tõstmiseks kasutada.

 

Support Small Business

 

Pole saladus, et globaalsel pandeemial on olnud suur negatiivne mõju ettevõtetele, eriti väikestele. Väikeettevõtete toetamiseks on Instagram välja tulnud kleebisega „Support Small Business“. Kasutajad saavad lisada oma lugudesse kleebise „Support Small Business”, selle abil saavad nad märkida brändi, millest hoolivad või mis neile korda läheb.

Antud funktsioon toimib tohutu nähtavuse võimendusena, sest antud kleebisega storyd koondatakse kokku ühte suurde storysse, kus teie postitust või postitust teist näevad inimesed, kes teid ei jälgi ning kes tavaliselt ehk ei satukski teie lehele.

Kleebisega on võimalik laiendada oma nähtavust ja ulatust tasuta!

Motiveerige oma jälgijaid looma storysid, kasutama antud kleebist ning teie brändi ära märkima!

 

Annetuse kleebis

 

Kasutage annetuse story loomiseks annetus kleebist, julgustades oma toetajaid annetama teie huvides otse Instagramis. Annetus kleebisega tutvumiseks toimige järgmiselt:

Liituge heategevuslike kingituste andmise tööriistadega: Sign up for Charitable Giving tools

Linkige Instagrami ja Facebooki profiilid: Link Instagram and Facebook Profiles

Teisendage Instagrami profiil ettevõtte profiiliks: Convert Instagram profile to a Business Profile

Kõik mittetulundusühingud saavad 100% kogutud rahast!

 

Väljakutse kleebis

 

Kuna nii paljud inimesed alustasid 2020. aastat kodus olemisega, on Interneti-väljakutsed (Challenge) muutunud üha populaarsemaks. See konkreetne storyde kleebis võimaldab teil liituda väljakutsetega või need esitada. Alustage story kaamera avamisest ja oma väljakutse registreerimisest. Kui olete salvestamise lõpetanud, avage kleebised ja valige sealt väljakutse kleebise. Seejärel pange väljakutsele nimi ning viimaks nomineerige sõpru või teisi brände, märkides nad storysse.

 

DM Me kleebis

Brändi seisukohast võib see kleebis aidata teil oma toodet tutvustada CTA-ga ning suunata klienti saama lisateavet või muud sarnast. See omakorda aitab alustada otsemaid arutelusid ja kontakte brändi ning jälgijate vahel.

Lisaks põnevatele uuendustele ei tasu unustada ka vanu, ent efektiivseid funktsioone nagu poll, quizz ja teised. Kasutades asukoha kleebist ning hashtage on võimalik parandada oma brändi nähtavust ning meelitada ligi uusi potentsiaalseid kliente. Jälgijate kaasamine storydes aitab teil luua tugevamat sidet ning lojaalsust. Loe ka: 7½ nippi, kuidas Instagramis jälgijaid saada?

Kui vajate jälgijate kaasamisel veidi abi, soovite ägedat ning originaalset sisu, siis meie saame aidata, kui kirjutate tiim@projektiagentuur.ee.